Skip to main content

رونمایی Honor از دو دستگاه جدید، Honor 5 و Honor Note 8

این سازمان تعدادی دستگاه را در چند سال گذشته معرفی کرده بود که شامل Honor 5X و Honor 8 بودند که در اوایل سال جاری منتشر شدند. و می توان گفت، Honor Note 8 چند بار شایعه شده بود و درنهایت این شرکت این گوشی هوشمند را در چین رونمایی کرد.

برای اینکه بیشتر واضح و مشخص شود، Honor گوشی های هوشمند Honor 5 و Honor Note 8 را معرفی کرد. و ما باید چیزهایی در رابطه با Honor 5 بدانیم. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵ اینچ ۷۲۰p ( 1280 x 720) می باشد، همراه با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت حافظه ی MicroSD).این گوشی دارای یک پردازنده ی چهار هسته ای ۶۴ بیتی مدیا تک MT6735P و به همراه یک پردازنده ی گرافیکی Mali-T720است. این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو می باشد و هم چنین شما قادر خواهید بود یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری در داخل آن پیدا کنید. اندروید ۵٫۱ از قبل بر روی Honor 5 نصب شده است و نیز دو اسلات سیم کارت در اختیار خواهید داشت. این گوشی دارای ابعاد ۱۴۳٫۸x 72.X 8.9mm است و وزنی برابر با ۱۳۸ گرم دارد.

Honor Note 8 از سوی دیگر، فبلت جدید این شرکت می باشد. این دستگاه واقعا بزرگ است و دارای صفحه نمایش منحنی شکل QHD (2560 x 1440) 2.5D می باشد همراه با ۴GB رم و حافظه داخلی قابل ارتقای ۳۲GB / 64GB / 128GB. این گوشی دارای پردازنده ی ۸ هسته ای Kirin 955 و ۶۴ بیتی همراه با پردازنده ی گرافیکی Mali T880-MP4 می باشد. این دستگاه شامل یک شوتر ۱۳ مگاپیکسلی OIS در عقب و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. اسکنر اثرانگشت در پشت Honor Note 8 قرار گرفته است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری نیز در اینجا وجود دارد که شارژ سریع را ارائه می دهد. اندروید ۶٫۰ از پیش بر روی Honor Note 8 نصب شده است بنابراین این دستگاه اساسا با یک نسخه ی جدید تر از اندروید در مقایسه با Honor 5 معرفی می شود. هردوی این دستگاه ها توسط رابط کاربری Emotion UI هوآوی عرضه خواهند شد. Honor Note 8 دارای ابعاد ۱۷۸٫۸ x 90.9 x 7.18mm است درحالیکه وزن آن ۲۱۹ گرم می باشد.

Honor 5 در رنگ های سفید، سیاه و رنگ طلا عرضه می شود و هزینه ی آن ۵۹۹ یوان ($۹۰) است. این دستگاه در دوم آگوست در چین قابل عرضه و در دسترس خواهد بود.  Honor Note 8، در رنگ های خاکستری، نقره ای و انواع رنگ طلا در دسترس خواهد بود. و با توجه به انواع دیگر این گوشی، دارای قیمت های متفاوت خواهد بود. مدلی با ۳۲ گیگابایت حافظه دارای قیمت ۲,۲۹۹ یوآن ($۳۴۶), مدلی با ۶۴ گیگابایت حافظه دارای قیمت ۲,۴۹۹ یوآن ($۳۷۶), و گران ترین مدل، مدلی با حافظه ی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲,۷۹۹ یوآن ($۴۲۰). پیش فروش این فبلت، امروز از vMall و JD.com آغاز می شود و در دسترس خواهد بود. و این فبلت از تاریخ ۹ آگوست به فروش می رسد و عرضه خواهد شد.

رونمایی Honor از دو دستگاه جدید، Honor 5 و Honor Note 8

Leave a Reply