Skip to main content

گوشی ردیاب جی  پی اس Snowfox به والدین این امکان را میدهد که بتوانند فرزندشان را زیر نظر داشته باشند.

snowfox-phone

تلفن جدید فاقد صفحه ی نمایش مخصوص کودکان و نوجوانان میتواند به والدین کمک کند تا با فرزندانشان بیشتر در ارتباط باشند بدون اینکه استقلال آنها را زیر سوال ببرند و یا فرزندشان معتاد به گوشی هوشمند شوند.

این گوشی جدید دارای امکانات  ردیاب جی  پی اس این اجازه را به شما میدهد تا بدانید فرزندتان کجا و در چه مکانی به سر میبرد بدون اینکه او را محدود کرده باشید و یا اطلاعی داشته باشد.

این گوشی جدید ضد آب بوده و در سایز ۵*۵ سانتی متر با شکل مربع و در رنگ های صورتی و آبی قابل دسترسی میباشد همچینن این امکان را دارید تا آن را به کلید ها و یا اسباب بازی کودکتان وصل کنید تا همیشه در دسترس شما باشد به راحتی از آن استفاده کنید.

snowfox-phone-colors

snowfox-phone-colorsباتری Snowfox و همین طور قدرت بالای الکتریکی آن این امکان را به شما میدهد که با یکبار شارژ شدن یک هفته تمام از آن بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید البته بسته به کمپانی سازنده شما شارژر USB دریافت خواهید کرد.

با استفاده از هدفن  و میکروفن میتوانید به دو صورت تماس تلفنی برقرار کنید این وسیله قابلیت دسترسی به سرویس های ۲G و ۳G را دارا میباشد.

این گوشی میتواند به هر دو سیستم عامل  ای ا  اس (ios) و اندرویدی (android) وصل شود.

به گفته شرکت سازنده این دستگاه قابلیت وصل شدن به  پنج گوشی هوشمند را دارد لازم به ذکر است شما به عنوان  ولی فرزند میتوانید چهار فرد دیگر که میتوانند به پروفایل کودکتان دسترسی داشته باشند یعنی از مکان او اطلاع داشته باشند را حذف و یا اضافه کنید.

این گوشی دارای یک کلید است که میتوان با آن تماس تلفنی برقرار کرد و در این حین گوشی ردیاب نوتیفیکیشن دریافت خواهد کرد.

Leave a Reply