Skip to main content

مهندسان گوگل علاقه ی خاصی به Easter Egg ها دارند .Easter Egg پدیده های مخفی موجود در نرم افزار های گوگل هستند که با ترکیبی از کلیک ها و کشیدن ها نمایش داده میشوند. برای مثال بازی Flappy bird Clone را میتوانید در منوی About Phone گوشی خود از درون تنظیمات بیابید. کافیست بر روی Android version چندین ضربه ی متوالی و سریع بزنید تا آبنبات lollipop ظاهر شود. سپس با یک کلیک طولانی بر روی آن وارد بازی خواهید شد.

یک Easter Egg جدید در آخرین ورژن کروم کشف شده که شما موفق به دیدن آن نخواهید شد مگر اینکه یک وبگردی تمام عیار و غیر عادی بر روی اسمارتفون یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. اگر شما حوصله ی باز کردن صد تب در کنار هم در مرورگر کروم خود داشته باشید ، آنگاه متوجه پاداش گرافیکی خود خواهید بود.

طرز یافتن این Easter egg

این Easter Egg فقط در نسخه ی اسمارتفون کروم وجود دارد و لازم است که آخرین نسخه ی کروم را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کرده باشید. اگر ورژن اندروید شما آبنبات چوبی (Lollipop) است ، منوی تنظیمات کروم را گشوده و از غیر فعال بودن حالت ادغام نرم افزار ها و تب ها (merge tab and apps) در مرورگر خود مطمئن شوید.

Flappy Bird ؛ Easter Egg پنهان شده در عمق مرورگر کروم!

حالا وقت آن است که شروع به باز کردن تب های جدید بکنید. بر روی علامت بعلاوه در گوشه سمت چپ بالا بزنید تا تب جدیدی باز بشود. شما باید این راه را تا رسیدن به ۱۰۰ تب به همین نحو طی کنید . به محض اینکه شما محدودیت ۹۹ تب را رد کردید، شاهد تبدیل علامت شمارشگر تب ها به یک شکلک در حال خنده خواهید بود. ( شاید علت خنده اش علاقه ی عجیب شما برای وبگردی با ده ها تب همزمان باز باشد)

منبع : Androidpit

Leave a Reply