Skip to main content
وبلاگ

Dr.fone نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات اندروید

By دسامبر 12, 2020مارس 9th, 2021No Comments

معرفی اپلیکیشن Dr.fone برای اندروید : مخاطبان حذف شده خود را بازیابی کنید

Dr.fone – طراحی شده توسط  Wondershare – یک برنامه درجه یک, همه کاره و خلاقانه است که قادر است مشکلات بسیاری که روی دستگاه اندروید شما وجود دارد را حل کند. با این نرم افزار منحصر بفرد شما قادر خواهید بود اطلاعات درون دستگاه اندرویدیتان را بازیابی کنید حتی اگر آسیب دیده باشند باشند. خیلی چیز های دیگری وجود دارد که شما میتوانید بازیابی کنید.حال برویم ببینیم چه چیز هایی را میتوانیم با دکتر فون پیدا کنیم .

نمایی از کار هایی که Dr.Fone برایتان انجام می دهد

۱ بازیابی مخاطبان حذف شده

از دست دادن مخاطبان میتواند شما را واقعا دچار مشکل کند . ولی دکتر فون اینجاست تا مخاطبان حذف شده شما را بازیابی کند و تمام اطلاعات مخاطب شما را پیدا کند. شما میتوانید به شماره تلفن ,ایمیل, ادرس و خیلی چیز های دیگر مخاطب خود دسترسی داشته باشید .
زمانی که شما Dr.fone را برروی دسکتاپ خود دارید شما میتوانید با چند کلیک ساده اطلاعات مخاطب خود بر روی دستگاه اندرویدتان را به دست اورید.کافیست که گوشی خود را به کامپیوتر خود وصل کنید و طبق توضیحات ارائه شده در برنامه جلو بروید .
شما همچنین میتوانید از یک دستگاه اندروید خراب اطلاعات مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید ( به تصویر پایین نگاه کنید)

نوع داده ای که میخواهید Dr.Fone برایتان پیدا کند را مشخص کنید

۲ بازیابی اطلاعات

با Dr.fone شما به سادگی قادر خواهید بود اطلاعات درون دستگاه اندروید خود را بازیابی کنید.این برنامه تمام اطلاعات گم شده شما اعم ازعکس, ویدیو,پیام, تماس ها و بسیاری چیزهای دیگر را شکارمیکند.این برنامه نه تنها بسیار مفید و کاراست بلکه کار کردن با ان نسبت به برنامه های مشابه بسیار راحت تر است.
توضیحات ارائه شده در وبسایت Wondershare حاکی ازاین است که این برنامه با اکثردستگاه های اندرویدی سازگار است . همچنین شما میتوانید نسخه آزمایشی این برنامه را داشته باشید . کافیست یکی از این لینک ها را دنبال کنید .

دانلود نسخه Windows 
دانلود نسخه  Mac
دانلود نسخه  Android

حتی اگر گوشیتان خراب شده فقط در دو مرحله ساده اطلاعاتتان را بازیابی کنید

۳ بازیابی اطلاعات از دستگاه خراب

اگر دستگاه اندروید شما خراب شده نگران اطلاعات مهم و مخاطبان خود نباشید چون Dr.fone اینجاست . دکتر فون به شما این اجازه را می دهد که به اطلاعات درون گوشی ای که صفحه نمایش یا صفحه لمسی آن خراب شده دسترسی داشته باشید .
خب چرا منتظرید بروید و این برنامه فوق العاده را دریافت کنید .

منبع : androidpit

Leave a Reply