Skip to main content
وبلاگ

۹ نکته و ترفند برای استفاده کاربردی و تخصصی از اپل موسیقی

By دسامبر 12, 2020مارس 9th, 2021No Comments
apple guy listening to music

apple guy listening to music

با عرضه سرویس جدید استریم اپل موسیقی شما قادرخواهید بود میلیونها آهنگ از iTunes را دنبال کرده و به برنامه ۲۴ ساعته رادیویی Beat 1 گوش دهید.این سرویس به دو صورت خدمات پخش موسیقی به صورت استریم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، حالت درجه یک سرویس استریم اپل موسیقی ماهیانه ۱۰ دلار هزینه عضویت دارد، در حال حاضر اسپاتیفای و Rdio نیز همین میزان حق عضویت را دریافت می‌کنند. اپل برای اینکه رقابت تنگاتنگی با اسپاتیفای داشته باشد، حالت عضویت رایگانی را نیز برای این سرویس خود در نظر گرفته است، در حالت رایگان کاربران قادر هستند به سرویس‌های رادیویی iTunes نیز دسترسی داشته باشند.

امکانات زیادی در اپل موسیقی وجود دارد ازمدیریت لیست پخش آهنگها گرفته تا تب ارتباط با هنرمندان که این امکان را به آنها میدهد تا بطور مستقیم با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند،در اینجا ۹ راهنمایی و ترفند را به شما ارائه میدهیم که شما را در استفاده بهینه از تجربه خود در اپل موسیقی کمک میکند:

با دابل کلیک کردن خواننده و ژانر موسیقی دلخواه خود را در اپل موسیقی دنبال کنید

double-tap-to-love-genres-and-artists (1)

double-tap-to-love-genres-and-artists (1)

هنگامی که شما برای اولین بار سرویس موسیقی اپل را باز میکنید، این امکان بشما داده میشود تا سبک موسیقی و خواننده مورد دلخواه خود را انتخاب کنید، اپل با استفاده از این انتخاب ،لیست پیشنهادی مرتبط با آن را به شما ارائه میدهد.

 سبک های موسیقی ای بیشتری را بعد ازانجام تنظیمات اضافه کنید

add-more-kinds-of-music-you-like-after-setting-up-apple-music

add-more-kinds-of-music-you-like-after-setting-up-apple-music

آیا می دانید شما میتوانید انواع بیشتری از سبک موسیقی مورد علاقه خود را در هرزمان به اپل موسیقی بیفزایید؟ برای بهبود لیست پیشنهادی ارائه شده و گسترش آن تب حساب کاربری خود در سمت چپ بالای صفحه را دنبال کنید. سپس گزینه ” انتخاب هنرمندان برای شما ” را انتخاب کرده و گزینه های بیشتری را دنبال کنید.

 

لغو فالووی هنرمندان در اپل موسیقی

unfollow-artists-in-connect

unfollow-artists-in-connect

هنگامی که شما برای اولین بار سرویس اپل موسیقی خود را راه اندازی میکنید،حساب کاربری شما بطور اتوماتیک هنرمندانی را فالوو میکند که شما موسیقی آنها را در iTunes دنبال کرده اید .ارتباط در اینجا مانند یک شبکه اجتماعی است که هنرمندان میتوانند از طریق آن با طرفداران در ارتباط باشند. این شاید خوب بنظر برسد اما شاید شما دوست ندارید هنرمندانی که تنها پنج سال قبل یک آهنگ آنها را خریداری کرده اید را فالوو کنید،برای لغو فالوو میتوانید قسمت Following در پنجره حساب کاربری خود را انتخاب کنید.

 

یک نام مستعار منحصر بفرد برای خودتان انتخاب کنید
 

claim-your-unique-nickname

claim-your-unique-nickname

چیز دیگری که شما باید در پنجره حساب خود انجام دهید این است که یک نام مستعار برای خود در سرویس موسیقی اپل ایجاد کنید و همینطور یک عکس برای پروفایلتان .نام مستعار شما زمانیکه اقدام به درج کامنت درمورد پست به اشتراک گذاشته شده توسط هنرمندتان میکنید استفاده می شود و همه میتوانند آن را مشاهده کنند.

 

لایک آهنگ هنگامی که صفحه تان قفل است

like-tracks-from-the-lock-screen

like-tracks-from-the-lock-screen

 

شما براحتی میتوانید آهنگ موردعلاقه خود را به طور مستقیم از روی صفحه نمایش قفل آیفون لایک کنید.این کار به توسعه لیست آهنگهای پیشنهادی ارائه شده توسط موسیقی اپل به شما کمک میکند.

شما میتوانید لیست آهنگهای آفلاین و یا آنلاین خود را مشاهده کنید

make-sure-you-can-see-your-offline-and-streaming-music

make-sure-you-can-see-your-offline-and-streaming-music

در بخش “موسیقی من” از برنامه، شما ممکن است قادر به دیدن آهنگ های در حال جریان که ذخیره کرده اید نباشید. در اینصورت، دلیل این است که شما برنامه را طوری تنظیم کرده اید که تنها آهنگ هایی که به طور مستقیم برای پخش آفلاین ذخیره شده اند را نمایش دهد.برای حل این مشکل، برچسبی که موسیقی خود را بر اساس خواننده، آلبوم، آهنگ و غیره مرتب میکند را کلیک کنید در پایین شما گزینه “نمایش موسیقی موجود آفلاین” را خواهید دید .از خاموش بودن این گزینه مطمئن شوید تا آهنگهای درحال پخش و آفلاین خود را با هم ببینید.

مشاهده جستجوهای اخیردر اپل موسیقی

browse-recent-searches

browse-recent-searches

آیکون ساعت درکنار نوار جستجورا کلیک کنید تا هرآنچه را که اخیرا جستجو کرده اید مشاهده کنید.

غیرفعال کردن اشتراک تمدید خودکار

turn-off-subscription-auto-renewal

turn-off-subscription-auto-renewal

اگر شما مایل نیستبد اپل به طور خودکارحساب شما را به مبلغ  $ ۹٫۹۹  در هر ماه یک بار شارژ کند،باید اشتراک تمدید خودکار را خاموش کنید.
 

اطلاع از جدول زمانی برنامه beat 1

know-the-beats-1-program-schedule

know-the-beats-1-program-schedule

beat 1 یک برنامه رادیویی پخش زنده است که پایگاه های اصلی آن در لس آنجلس، نیویورک و لندن میباشد و همه روزه برنامه پخش مستقیم دارند که شامل برنامه های متنوعی از جمله میزگردها و مصاحبه های اختصاصی با هنرمندان و خواننده های مشهور میباشد.شما میتوانید جدول زمانی این برنامه را بطور مستقیم درتایم زون قسمت رادیوی اپل موسیقی و در پیج رسمی Tumblr مشاهده کنید.

Leave a Reply