Skip to main content

برای اکثر افراد، گوشی های هوشمند تبدیل به دستگاهی محض برای گرفتن عکس شده است.شاید دلیل عمده این مسئله انجام این کار تنها با حمل یک وسیله است، دلیل دیگر آن نیز وجود نرم افزارهای بسیار جذاب برای این منظور میباشد. در گوشی های هوشمند شما قادرید با گرفتن فوری عکس آن را برش دهید، فیلتر کنید و در حساب توییتر خود به اشتراک بگذارید و انجام تمامی این کارها تنها در یک رابط یکسان امکان پذیر است. بنابراین به اشتراک گذاری عکس از شام خود هیچگاه آسانتر از این نبوده است.

اینجا قصد داریم ۵ نرم افزار برتر اندروید برای عکاسی که براساس نظرسنجی از کاربران (Phan Favs) در سایت phandroid  انجام شده است را معرفی کنیم. با ما همراه باشید!

۱. Snapseed

Snapseed

با اختلافی عمده Snapseed  درجایگاه اول قرار دارد. Snapseed به عنوان یک برنامه بسیار پرطرفدار پولی در سیستم عامل ios محبوب شد و در نهایت، راه خود را به آندروید هموار کرد جائیکه گوگل با خرید برنامه امکان بهره مندی همگان از آن را بصورت رایگان فراهم ساخت این چیزی است که واقعا باعث می شود تا Snapseed استثنایی باشد.این برنامه دارای ابزار ویرایش قدرتمندی است که برای استفاده بسیار آسان میباشد و شما را متعجب میسازد چرا که انتظار داشتید مبلغی اساسی بابت آن پرداخت کنید ! یک انتخاب و فرصتی عالی…

۲. VSCO Cam

VSCO Cam

در جایگاه دوم VSCO یکی ازمعدود برنامه هایی که قابلیت رقابت با Snapseed را دارد قرار میگیرد. این برنامه دارای ابزارهای ویرایش قدرتمند میباشد. VSCO  نیز به عنوان یک برنامه بسیار محبوب iOS آغاز به کار کرد، اما در حال حاضر جایگاه خود در نسخه اندروید را نیز بدست آورده .این برنامه دارای ابزارها و فیلترهای پیشرفته از پیش تعیین شده میباشد که شما را در بدست آوردن افکت های دلخواه کمک میکند، شاید رابط کابری آن در نگاه اول کمی پیچیده بنظر برسد اما بعد از تسلط بر آن شما قادر خواهید بود عکسهای بی نظیری داشته باشید

۳. Camera ZOOM FX

Camera ZOOM FX

Camera ZOOM FX  نه تنها یک استودیو با امکانات ویرایشی کامل است ،همچنین دارای “سریع ترین دوربین در آندروید” میباشد. مطمئن نیستیم ، اما کسب جایگاه سومی در این لیست صحتی براین ادعا میباشد. این برنامه دارای ویژگی های متعدد، ازجمله قابلیت فیلترتنها با یک کلیک، عکس های توضیح دار، شیب تغییر، بک آپ، کلاژ، افزودنیها و سایر امکانات میباشد. قیمت خرید این برنامه  $ ۲٫۹۹ میباشد ولی یک نسخه رایگان را نیز برای آن وجود دارد.

۴. Instagram

Instagram

جای تعجب نیست که اینستاگرم به این لیست اضافه شده است . اینستاگرم یکی از برنامه های اصلی عکاسی بود و با موجی از “فیلترینگ عکس” شروع به کار کرد. اینستاگرم برنامه ای فراتر از فیلترهای بدیع میباشد شما حالا می توانید علاوه بر انجام ویرایش های بی بدیل بر روی عکسهای خود فیلم های خود را فیلتر کنید، علاوه بر این اخیرا رزولشن عکس و آپلود ثابت برای آندروید نیزافزایش یافته است.

۵. Pixlr

Pixlr

آخرین، اما نه کم اهمیت ترین برنامه Pixlr است. این ویرایشگر قدرتمند و جذاب به شما اجازه میدهد عکسهای خود را به سرعت برش زده، زاویه چرخش داده و به آن صوت اضافه کنید. شما می توانید بیش از ۲ میلیون افکت، لایه و حاشیه به عکس خود دهید وآن را شخصی سازی کنید. این برنامه دارای رابط کاربری ساده برای استفاده است که هرکسی را قادر میسازد تا نتایج خیره کننده خلق کند.

image-2-640x395

Leave a Reply