Skip to main content

گوگل ارتباط خود را با شبکه های اجتماعی و دیگر سایت هایی که به آن ها سرویس میدهد قطع خواهد کرد.بنابراین کاربران نیاز نخواهند داشت تا برای ورود به سایت های دیگر مانند youtube از اکانت گوگل پلاس خود استفاده کنند.در ماه های آینده کاربران فقط به یک اکانت استاندارد و نه اکانت گوگل پلاس برای انجام کارهایی نظیر به اشتراک گذاری مطالب،ارتباط با دوستان خود و ایجاد کانال youtube نیاز خواهند داشت.اولین گزینه ای که شامل این تغییرات میشود youtube است.

از زمانی که گوگل پلاس در سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرده است در تلاش است تا ویژگی های مختلف آن را در هم ادغام کند تا یکپارچگی بیشتری در آن ایجاد شود و کاربران بتوانند از اکانت گوگل پلاس به عنوان اکانتی که بتوان از آن برای ورود به سایت های مختلف و استفاده از خدماتی که خود گوگل ارایه میدهد بهره ببرند.اما این یکپارچگی همیشه آرامش را به همراه نداشت.در سال ۲۰۱۳ شرکت شروع به مجبور کردن کاربران برای استفاده از اکانت گوگل پلاس هنگام نظر گذاشتن به پست های youtube کرد.

youtube در پاسخ اعلام کرد در هفته های آینده استفاده از اکانت گوگل پلاس برای ثبت نظر و یا آپلود کردن پست را متوقف خواهد کرد اما با این حال این نکته را نیز خاطرنشان کرد که از پاک کردن اکانت گوگل پلاس خودداری کنند زیرا باعث حذف شدن کانال آن ها میشود.

یکی از تغییراتی که انجام خواهد شد نمایش نظرهای کاربران youtube فقط در خود youtube است و این نظرات در گوگل پلاس نشان داده نمیشوند و برعکس.این تغییر به زودی انجام خواهد شد و کاربران youtube دارای نام کاربری مخصوص youtube خواهند بود که با اکانت گوگل پلاس متفاوت است.

در این میان گوگل نیز این تغییرات را پذیرفته است و در حال انجام اقدامات مربوطه میباشد.تمام عناصر مربوط به تصاویر گوگل پلاس به سرویس جدید تصاویر گوگل انتقال می یابد.شرکت قصد دارد به اشتراک گذاری موقعیت ها را در Hangouts و دیگر اپلیکیشن ها قرار دهد.گوگل میگوید این تغییرات گوگل پلاس را بهتر و مفیدتر خواهد کرد.

در ماه مه گذشته گوگل برای سازماندهی نظرات کاربران سرویس جدید گوگل پلاس را با نام Collections آغاز کرد.اما هنوز به نتیجه ی جدی در این باره نرسیده است.سال گذشته رئیس سابق گوگل پلاس اظهار نظر کرد که حدس میزنم گوگل پلاس از مسیر خود خارج شده است.

گوگل اقدام به حذف کردن گوگل پلاس در برخی از سایت ها میکند

ما نیز همچنان منتظریم تا شاهد تغییرات مفید این شبکه ی اجتماعی باشیم…

Leave a Reply