Skip to main content

برای تجار و بازاریان یک واقعیت غیر قابل در خصوص الزام بروز نمودن اطلاعات تکنولوژیک و فناوری های مربوط به حیطه شغلی خودشان وجود دارد.کسب وارتقاء مهارت های شغلی بروز لازمه ادامه حیات شغلی و رونق کسب کار در جهان مدرن امروزی می باشد.مقاله حاضر نیز خلاصه ای از مباحث عنوان شده در کنفرانس پرسش و پاسخ در خصوص تکنولوژی های بازاریابی و تاثیر آن بر صنایع می باشد. میزبان برنامه اسکات برینکر، مؤسس شرکت یون از معروف ترین کمپانی ها در عرصه تجارت می باشد.
کنفرانس پرسش و پاسخ در خصوص تمرکز بر روی مشتریان و امتیازات آن همچون افسانه ای در فضای پرسش و پاسخ بر اساس تکنولوژی چشم انداز Supergraphic  تبدیل شده است.

 فن آوری در خدمت به تجارب انسانی
سخنرانان یکی بعد از دیگری، بر روی سن آمده و محور عمده سخنانشان در خصوص  برای هشدار به مخاطبان در خصوص درک بهتر مردم از  که ارزش واقعی و توانایی تکنولوژی برای کمک مردم بود. تقویت این رویکرد در مردم برای اولین بار از توسط کوری کریگ، در کمپانی دل و با موضوع نوآوری در طراحی  بر پایه تجارب مشتری صورت گرفت.

مصرف کنندگان خود، می تواند بهترین بازاریابها باشند.
بکارگیری داده ها و فن آوری به تنهایی کافی نیست. بازاریابی های بزرگ  نیاز به خلاقیت های بزرگ دارد. جری موری، مدیر پژوهشی IDC در یک مثال قدرتمندی مشتریان خود را،تشریح کرد و تقویت آنها را با فن آوری مقایسه نمود و ثابت نمود که مشتریان می توانند همانند یک، معدن طلا عمل نمایند.

مطالب فوق بخشی از مباحث مطرح شده در کنفرانس پرسش و پاسخ در خصوص تمرکز بر روی مشتریان و  امتیازات آن بر گرفته و وب سایت createtech می باشد.

 

Leave a Reply