Skip to main content

قبلا خدمات تلفن همراه جدید پروژه  Fi گوگل  تنها  با استفاده از  Nexus 6  قابل  تنظیم واستفاده بود, اما امروز به طور رسمی نرم افزار پروژه  Fi   به روز رسانی شد و از این پس شما می توانید حساب خود را بسیار ساده تر مدیریت کنید.

 شاید قبلا برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید حساب شخصی خود را با استفاده از نرم افزار پروژه Fi مدیریت کنید ولی نتوانسته باشید چون شما برای  اینکار ابتدا باید  از طریق Nexus 6 وارد حساب خود شده و سپس می توانستید حساب خود را مدیریت کنید .

اما امروز با این بروز رسانی جدید این موضوع در حال تغییر است , نرم افزار پروژه Fi هم اکنون اجازه می دهد تا کاربران حساب های خود را با استفاده از هر دستگاهی که دارای آندروید ۵٫۱ و بالاتر است مدیریت کنند.

پروژه Fi هم اکنون به مشترکین اجازه می دهد تا با هر دستگاهی که دارای آندروید ۵٫۱ است Google Hangouts نصب کنند و با استفاده از آن وارد حساب کاربری خود شوند و به سادگی آن را مدیریت کنند.

ولی این بدان معنا نیست که گوگل آماده گسترش این خدمات است , این فقط به این معنا است که کاربران در حال حاضر می توانند بسیار ساده تر حساب خود را مدیریت کنند.

Leave a Reply