Skip to main content
وبلاگ

آسان ترین روش نصب چندین باره نرم افزار اندرویدی

By دسامبر 12, 2020مارس 9th, 2021No Comments

یکی از بزرگترین محدودیت های گوشی های هوشمند که از اپ استور ها تغذیه می شوند این است که شما هر نرم افزار را فقط یک بار می توانید نصب کنید و متاسفانه نرم افزار های زیادی هم وجود ندارد که مانند اینستاگرام بتوانیم بین اکانت های متعدد در آنها سویچ کنیم.

با این وجود اکثر ما ها معمولا بیشتر از یک اکانت داریم و یا خواهان آن هستیم ولی مدیریت آنها مشکل و هزینه بر است؛ این جاست که نرم افزار Parallel Space برای حل این مشکل پا پیش می گذارد . Parallel Space به شما امکان نصب چندین باره یک نرم افزار یا یک بازی اندرویدی را می دهد و شما می توانید با اکانتی دیگر وارد نرم افزار شده و بطور همزمان از نسخه های متعدد آن با اکانت های متعدد استفاده کنید.

این نرم افزار رایگان را می توانید از این جا دانلود کنید.

حال نگاهی به محیط و مزایای این نرم افزار می اندازیم:

تصاویری از نرم افزار Parallel Space

unnamed2

چرا ما نیاز به نصب چندین باره یک نرم افزار داریم؟

تغییر اکانت آسان در شبکه های اجتماعی

Parallel Space خود را به عنوان راه حلی برای داشتن چندین اکانت شبکه های اجتماعی و بازی در یک گوشی می داند ، با این حال از آن می توان برای نصب چندین باره هر نرم افزار و برنامه اندرویدی دیگری استفاده کرد.

یکی از کاربرد های جالب آن می تواند در نرم افزار Snap Chat باشد که روند لاگین شدن به آن ملالت آور و خسته کننده است.

در بازی های آنلاین و رقابتی مانند Clash Of Clans

clashofclans

برای بازی هایی از قبیل کلش که در آن ها می توانید با چندین اکانت به اکانت خود کمک کنید یا بر علیه آن بازی کنید با این نرم افزار دیگر احتیاجی به چندین گوشی نخواهید داشت.

برای جدا کردن کار و تفریح

به احتمال زیاد شما هم اکنون از برخی نرم افزار ها برای مکالمات و امور کاری خود استفاده می کنید که در زندگی شخصی و تفریحات شما هم سهمی به خود اختصاص داده اند. بهترین راه برای متمایز ساختن این دو ایجاد اکانت های متعدد و مدیریت آن از  طریق Parallel است.

parallel-6

نحوه نصب چندین باره نرم افزار با استفاده از Parallell Space

پس از نصب و وارد شدن به برنامه با سه انتخاب روبرو می شوید. دکمه + برای ایجاد کپی از یک نرم افزار ، دکمه Control Center برای تنظیمات نرم افزار از قبیل امکان ساخت خودکار میانبر در صفحه نمایش برای برنامه های نصب شده و هم چنین Task manger برای بستن برنامه های پشت صحنه می باشد.

قابلیت جالبی که این نرم افزار دارد امکان نصب مخفی برنامه ها است که با گزینه Incontigo Installer قابل دسترسی است. برنامه هایی که به این صورت نصب می شوند فقط از داخل Parallel Space قابل مشاهده خواهند بود و در لیست نرم افزار ها نمایش داده نمی شوند.

parallel-4

آیا شما هم نیاز به نصب چندین نرم افزار روی یک گوشی دارید؟

منبع : MakeUseOf

Leave a Reply