Skip to main content

معرفی یک ربات تلگرام کاربردی

در حال حاضر، اپلیکیشن تلگرام یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین برنامه ها در کشورمان می باشد.این اپلیکیشن قابلیت های بسیاری دارد و یکی از آن ها امکان استفاده از انواع ربات تلگرام می باشد که اخیرا بسیار مورد استقبال بوده اند.

در حال حاضر، ربات های تلگرام بسیاری وجود دارد که می توان ربات های کاربردی و جالبی ما بین آنها پیدا کرد.  Calcubotیکی از این ربات ها می باشد که در زمینه محاسبات پیچیده ریاضی فعالیت دارد.

شاید از خود بپرسید که با وجود ماشین حساب گوشی چه لزومی به استفاده از ربات تلگرام می باشد؟ اپلیکیشن ماشین حساب به طور پیش فرض در تمامی گوشی ها نصب است، ماشین حساب های پیش فرض گوشی ها اکثرا فقط اعمال اصلی مانند ضرب و تقسیم و … را انجام می دهند و شما برای داشتن ماشین حسابی که محاسبات پیچیده را انجام دهد نیازمند نصب اپلیکیشن جانبی ماشین حساب در گوشی خود می باشید.

اما ربات تلگرام ماشین حساب در صورت استفاده شما از تلگرام، همیشه به راحتی در دسترس شما قرار دارد و مهمتر از آن اینکه ممکن است شما در هنگام چت با دوستان خود نیاز به انجام برخی محاسبات پیدا کنید، در این صورت  نیازی به خارج شدن از محیط تلگرام و انجام محاسبات در ماشین حساب گوشی و کپی کردن جواب و فرستادن آن برای دوستتان ندارید.

به کمک ربات تلگرامی CalcuBot می توانید بدون خارج شدن از محیط تلگرام، محاسبات خودتان را انجام دهید و نتیجه را برای دوست خود بفرستید. استفاده از این ربات می تواند بسیار کاربردی باشد.

برای استفاده از این ربات CalcuBot کافی است به صفحه ربات مراجعه کرده و محاسبات خود را در آنجا بنویسید و براحتی نتیجه خود را ببینید.

برخی از قابلیت های این ربات:

  • انجام محاسبات پیچیده
  • تشخیص آسان اولویت های ریاضی

به عنوان مثال اگر شما محاسبات ترکیبی همانند ۶/۲۴+۱۴۵ را وارد کنید، اولویت ها را تشخیص داده و اول تقسیم و سپس جمع را انجام می دهد

  • کارکرد inline ربات

یعنی برای انجام محاسبات نیازی به ترک گفتگوی خود و مراجعه به ربات نیستید و در همان صفحه ای که هستید با تایپ کردن @calcubot و وارد کردن محاسبات خود قادر به دیدن نتیجه و ارسال آن به دوست خود فقط با یک لمس انگشت هستید.

ربات تلگرام calcubot

Leave a Reply