Skip to main content

سونی در حال ساخت گوشی پرچمدار آینده خود برای جانشینی Xperia X Performance است. بنا بر اعلام سایت GFXBench دو مدل گوشی جدید در بنچمارک های این سایت ثبت شده اند که اگر درست باشد میتوانند گوشی پرچمدار بعدی سونی باشند. بر اساس شایعات گفته می شود که نام گوشی Xperia XR خواهد بود . در ادامه به تاریخ انتشار و مشخصات Xperia XR می پردازیم.

طبق جزئیات رسیده از XperiaBlog دو گوشی با اسم رمز های F8331 و F8332 که می تواند مدل کمی متفاوت از گوشی باشد در GFXBench دیده شده اند . از آنجا که Xperia X Performance دارای اسم رمز F813x بود ، احتمال پرچمدار بودن گوشی های جدید بالاست.

مشخصات

مشخصات Xperia XR

خب مشخصات این دو مدل گوشی جدید چیست؟ می توان گفت آن ها روی کاغذ همانند Xperia X Performance هستند : یک پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ کوالکوم با ۳ گیگابایت حافظه رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین عقب ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی . ظاهر گوشی ممکن است شبیه به Xperia X باشد و یا سونی تغییراتی کلی درآن بوجود بیاورد . گرچه در این لحظه معلوم نیست شاید هم سونی بخواهد فرزندی به سری Xperia Z اضافه کرده و گوشی جدید جانشین Z5 باشد.

تاریخ انتشار Xperia XR

سونی اذعان داشته بود که قصد ندارد سری Xperia Z را به طور کلی حذف کند و هدف از سری Xperia X افزودن شاخه ای جدید به خانواده ی اکسپریا می باشد. دیروز خبری از سایت PhoneRadar منتشر شد که می گوید نام گوشی مرموز Xperia XR خواهد بود. هم چنین اشاره کرد که این گوشی در همایش IFA در برلین رونمایی خواهد شد که این همایش در ماه سپتامبر هر سال برگذار می شود که مطابق با اواسط شهریور ماه میباشد.

Leave a Reply