Skip to main content

همیشه راز هایی وجود دارد و سامسونگ به خوبی نشان داده است که میتواند اسرار خود را طوری پنهان کند که تا لحظه ی رونمایی هم کسی خبر از وجود Note Edge نداشته باشد. با این وجود این طور به نظر می رسد که اینبار Galaxy Note 5 نتوانسته از چشم کنجکاو مردم در بگریزد. هفته ی پیش طوفانی از شایعات پراکنده در مورد مشخصات Galaxy Note 5 به چشم میخورد ، تا اینکه امروز آخرین برگ معلق از این طوفان به دستمان رسید و دیگر جایی برای قوه ی تخیلمان برای این گوشی باقی نگذاشت. به لطف پست اخیر وبسایت reddit ، در ادامه شاهد عکس هایی از جعبه و مشخصات Galaxy Note 5 و همچنین خود گوشی از تمام زوایا خواهیم بود. با ما همراه باشید.

 

مشخصات Galaxy Note 5

صفحه نمایش: ۵٫۷ اینچ sAMOLED

رزولوشن: QHD  (چهار برابر تعداد پیکسل بیشتر از HD)

چیپست پردازنده:  هشت هسته ای ۶۴ بیت (به احتمال زیاد Exynos 7420 باشد)

حافظه ی رم: ۴ گیگابایت

حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت

دوربین پشتی: ۱۶ مگاپیکسل (به همراه لرزشگیر اپتیکال)

دوربین جلو: ۵ مگاپیکسل

ظرفیت باتری: انتظار میرود ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد

سایر ویژگی ها: پشتیبانی از شارژ بی سیم

متاسفانه پستی که سایت reddit منتشر کرده ، حاکی از این است که تقریبا نصف حافظه ی رم به هنگام روشن بودن دستگاه آزاد میباشد و این یعنی داشتن ۴ گیگابایت رم برای قابلیت های این گوشی نظیرقلم استایلوس و رابط کاربری TouchWiz سامسونگ ، کاملا ضروری است.

همچنین بر اساس شایعات ، Note 5 فاقد درگاه microSD است و این قابلیت ممکن است برای نسخه دوسیمکارت این فبلت قابل دسترسی باشد.

طبق گزارش ، این بار قلم استایلوس به حالت فنری از جایگاه خود خارج میشود. همانند microSD و سیمکارت که با فشار دادن آنها به داخل ، خودشان بیرون می آیند.

 

همانطور که در عکس هم میتوان دید ، Note 5 هم دارای همان خمیدگی در بخش پایین گوشی است که همراه با سری Galaxy A شاهدش بودیم ولی آنقدر خبر ساز نشد. در برخی تصاویر فبلت S6 Edge Plus سامسونگ هم به چشم میخورد ، ولی از جعبه و مشخصات این فبلت تصویری تهیه نشده است. در ادامه بیننده ی تصاویری از Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus باشید.

 

منبع : AndroidAuthority

Leave a Reply