Skip to main content

پیشتر تصاویری از رندرهای افشا شده گوشی Nexus 6 ساخت هوآوی را به همراه برخی مشخصات برایتان به نمایش گذاشتیم. در این خبر به بررسی و نقل شایعات و افشاگری های صورت گرفته درباره ی قیمت ، مشخصات ، سازنده و تاریخ انتشار Nexus 6 2015 میپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

سازنده ی Nexus 6 2015 کدام کمپانی است؟

این بار تمامی نشانه ها هوآوی را هدف گرفته اند. ابتدای امسال هم برای ساخت nexus 2015 کمپانی های LG و هوآوی تنها رقبای جدی هم بودند. ما هم اکنون تصدیق کرده ایم که LG سازنده ی Nexus 5 2015 بوده و از این که هوآوی سازنده ی دومین Nexus این سال است هم تقریبا مطمئنیم.

Huawei_Mate_7_hero-w782

ما تا کنون نتوانسته ایم منبع موثقی برای تایید این امر پیدا کنیم ولی گفت و شنودهایی صورت گرفته که میتوانند امید بخش باشند. برای مثال یکی از کارمندان شعبه ی بریتانیای هوآوی طی گزارشی اذعان داشت که هوآوی در حال ساخت یک Nexus میباشد و جالب اینجاست که وقتی از هوآوی در مورد صحت این خبر پرسیدیم دریافتیم که آنها برای مجازات کارمند دهن لق دست به کار شده اند. اگر گفته ی آن کارمند اشتباه بود پس دیگر چرا آن کارمند را گرفتند؟

تاریخ انتشار Nexus 6 2015

تا جایی که ما میدانیم ، Nexus 6 2015 همزمان با Nexus 5 2015 و احتمالا با اندروید M در سه ماهه ی سوم ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. پارسال گوگل Nexus 9 و Nexus 6 را با اندروید آبنبات چوبی عرضه کرد ، لذا بعید نیست که امسال هم شاهد چنین اتفاقی باشیم.

اعتقاد به این که اندروید M در فصل سوم از ۲۰۱۵ خواهد آمد به این علت است که بروزرسانی های نسخه توسعه دهندگان اندروید M طوری برنامه ریزی شده اند که از روی آن با کمی تجربه میتوان تخمین زد که نسخه نهایی اندروید M در فصل سوم عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار Nexus 6 2015

در ضمن ایوان بلس (Evan Blass) افشاگر سریالی ، در تویتر خود مدعی شده که Nexus هوآوی در فصل چهارم ۲۰۱۵ آماده بارگیری و عرضه جهانی خواهد شد که این ما را به ماه اکتبر یا نوامبر امید وار میکند.

قیمت Nexus 6 2015

قیمت این گوشی هنوز در مرحله ی حدس و گمان است. ما فقط این را شنیده ایم که گوگل میخواهد مدل کوچکتر که توسط LG ساخته شده ارزان تر باشد . بر اساس شایعاتی که این روز ها بسیار شنیده میشوند به طور قطع میتوانیم بگوییم که Nexus 6 دارای دو مدل یکی با قیمت کمتر و کوچکتر و دیگری با قیمت بیشتر و بزرگتر و قدرتمندتر وجود خواهد داشت.

مشخصات Nexus 6 2015

طبق گفته ی ایوان بلس Nexus هوآوی دارای بدنه ی فلزی با صفحه نمایشی به قطر ۵٫۷ اینچ و رزولوشن QHD و حسگر اثر انگشت به همراه چیپست قدرتمند Snapdragon 820 میباشد. حسگر اثرانگشت هوآوی که قبلا هم روی Acsend Mate 7 از آن استفاده شده در کنار قابلیت پشتیبانی از حسگر اثر انگشت که به طور پیشفرض در اندروید M وجود دارد ، میتواند ترکیب فوق العاده به وجود آورد.

هم چنین مجله ی چینی GizmoChina ادعا کرده که شاهد دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی روی Nexus 6 2015 خواهیم بود ولی این مجله هیچ منبعی را برای این خبر خود معرفی نکرده است.

سایت AndroidPolice هم که طی خبری مشخصات یک گوشی هوآوی با اسم رمز Angler را که احتمال می دهد همان Nexus 6 2015 باشد ، منتشر کرده بود و اشاره به وجود باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی و پردازنده ی Snapdragon 810 که به گرمازایی بیش از حد معروف شده بود ، میکند. گزینه ی دیگر احتمالی برای پردازنده این گوشی Kirin 950 میباشد که ساخته ی خود هوآوی است.

تاریخ انتشار Nexus 6 2015

این همه ی چیزی بود که ما تا به این لحظه از Nexus 6 2015 میدانیم. مشخصات رسمی این گوشی را به محض انتشار ، در اختیارتان خواهیم گذاشت.

منبع : Androidpit

Leave a Reply