Skip to main content

پیش از اینکه فبلت Note 5 به عرصه ی رقابت وارد شود تا سال پیش این Note 4 بود که در مرکز توجه طرفداران سامسونگ قرار داشت. با این وجود سامسونگ پرچمدار سابقش را فراموش نکرده است و ماه پیش اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو را برای نوت ۴ عرضه کرد. علاوه بر مزایای که اندروید مارشمالو با خود آورده است ( همچون بهینه سازی مصرف رم و باتری و مدیریت دسترسی نرم افزار ها) نوت ۴ با این آپدیت صاحب امتیازات دیگری هم شده است. بله منظور ما نسخه جدید رابط کاربری touch Wiz سامسونگ که بسیار الزامی بود و ویژگی نوشتن روی صفحه نمایش خاموش که پیش ازین منحصر به نوت ۵ بود.

اگر بخواهیم واضح و بی پرده حرف بزنیم این ویژگی همانطور که از نامش پیداست به شما این امکان را می دهد که بلافاصله بعد از درآوردن قلم استایلوس و بدون کمترین فوت وقت شروع به نوشتن روی صفحه نمایش خاموش نوت ۴ و نوت ۵ بکنید و سپس آن را پاک کرده و یا ذخیره کنید. بسیاری از دارندگان نوت ۴ این ویژگی را بسیار ارزشمند تلقی می کنند .

نحوه فعال کردن حالت نوشتن روی صفحه نمایش خاموش را در نوت ۴ و نوت ۵

معمولا به طور پیش فرض این قابلیت فعال می باشد اما در صورتیکه در گوشی نوت ۴ دارای اندروید مارشمالو شما این حالت غیر فعال بود می توانید با انجام مراحل زیر آن را به طور دستی فعال کنید.

فعال کردن حالت نوشتن روی صفحه نمایش خاموش نوت

در منوی تنظیمات روی تنظیمات S Pen کلیک کنید.

فعال کردن حالت نوشتن روی صفحه نمایش خاموش نوت

گزینه Screen Off memo (یادداشت روی صفحه خاموش) را یافته و تیک بزنید.

Step-3

حالا میتوانید شروع به نوشتن روی صفحه نمایش خاموش گوشی کنید و با دکمه هایی که در بالا ظاهر می شوند ، پاک کنید ، حذف کنید و یا یادداشتتان را ذخیره کنید. این ویژگی شما را به یاد خاطره ای دلنشین از کودکی نمی اندازد؟

منبع : PhoneArena

Leave a Reply