Skip to main content

داشتن اپل آیدی از ملزومات استفاده از اپلیکیشن های بی نظیر سیستم عامل آی اواس می باشد. اما به دلیل وجود تحریم ها و روند پیچیده ساخت اپل آیدی برای ایرانیان با مشکلاتی روبرو بوده است. شرکت اپل به دلیل بکار بردن امنیت بالا همواره در تلاش بوده از راههای فرعی ساخت اپل آیدی جلوگیری نماید و در این راستا مشکلاتی برای ما ایرانیان بوجود آمده است. در این مقاله نحوه ساخت آیدی را بطور کامل و قدم به قدم برای شما ذکر خواهیم کرد. در مرحله اول به سایت appleid.apple.com مراجعه نمایید و در انتهای صفحه Create your Apple ID  را انتخاب کنید.

 

سپس در صفحه باز شده به ترتیب اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. در قسمت ۱ ایمیل خود را وارد کنید. در قسمت ۲ پسورد مورد نظر را وارد کنید و در قسمت ۳ همان پسورد را تکرار کنید. در قسما ۴ نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. در قسمت ۵ تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید. قسمت های ۶ تا ۱۱ سوال های امنیتی را جواب دهید و تمامی این موارد را یادداشت کرده تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.سپس کد امنیتی را وارد کرده و گزینه Continue را فشار بدهید.

 

در مرحله بعد ایمیلی حاوی کد شش رقمی برایتان ارسال خواهد شد.کد را در پنجره باز شده وارد کنید و verify را بزنید. در این مرحله اطلاعات اپل آیدی شما به نمایش در می اید.دقت داشته باشید که هنوز ثبت نام شما تکمیل نشده است.بعد از تمامی این مراحل وارد ایتونز شده و با ایمیل و پسوردی که آیدی را ایجاد کرده اید sign in شوید. پنجره ای ظاهر خواهد شد که از شما می خواهد که اطلاعات خود را تکمیل کنید. با کلیک بروی گزینه review صفحه خوش آمد گویی اپل و موافقت با شرایط اپل روبرو خواهید شد. پس از سپری کردن این بخش به صفحه وارد کردن اطلاعات بانکی و آدرس وارد می شوید.

 

می توانید از آدرس زیر در این قسمت استفاده کنید.

 

  • street:1 infinite loop
  • city: CUPERTINO
  • Province: CA
  • Zipcode:95014-2083
  • Tel:031129856

Leave a Reply