Skip to main content

گوشی هوشمند Sumsung Galaxy S6 به عنوان معروفترین گوشی هوشمند از نظر مناسب بودن با هر تکنولوژی و استاندارد است.صفحه نمایش زیبا و کیفیت ساخت استانداردهای جدیدی را برای Galaxy S6 تنظیم کرده است.سخت افزار های نصب شده بر روی  گوشی خواسته های کاربر را با تلاش به ظاهر کم برآورده میکند و دوربین گوشی از لحاظ قیمت و نوع کیفیتی که داراست،در بازار کسب و کار بهترین است.

با این حال فداکاری هایی که شرکت سامسونگ برای ارائه چنین خدماتی انجام داده باعث شده است که برخی از ویژگی های کاربرپسند در این گوشی وجود نداشته باشد.از جمله ی این ویژگی ها بدنه نازک گوشی بوده که اجازه تعویض باتری گوشی را به کاربر نمیدهد.مورد دیگر نداشتن جایگاه micro SD برای افزایش حافظه ی خارجی است.

یکی از راه های معروف افزایش باتری گوشی های هوشمند داشتن یک باتری با کیفیت است.Incipio که در کار ساخت سخت افزارهای گوشی است،باتری های با کیفیت و با مدت شارژ بیشتری برای گوشی های هوشمند ارائه کرده است.offgrid یکی از این باتری هاست که یک باتری ۳٫۷۰۰mAh میباشد که بیش از استفاده ی یک Sumsung Galaxy S6 است.

offgrid battery محصول Incipio

این مورد همچنین ارتباطات NFC را برای پرداخت ها حفظ میکند و بسته ها از Qualcomm’s 2.0 Fast Charging پشتیبانی میکنند.بالاتر از همه ی این موارد داشتن جایگاه حافظه ی خارجی(micro SD) برای افزایش حافظه است که اجازه افزایش حافظه را تا ۱۲۸GB را میدهد.پیش بینی احتمالی شده است که offgrid از شارژ بی سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

بسته ی کامل باتری offgrid به زودی وارد بازار میشود.این بسته با قیمت ۸۹٫۹۹ دلار شامل هدفون،کابل USB و دیگر قطعات Galaxy S6 است که در رنگ بندی های مختلف از جمله سیاه عرضه میشود.

حل مشکل جایگاه حافظه خارجی در Galaxy S6

حل مشکل جایگاه حافظه خارجی در Galaxy S6

حل مشکل جایگاه حافظه خارجی در Galaxy S6

حل مشکل جایگاه حافظه خارجی در Galaxy S6

Leave a Reply