Skip to main content

اگر از فیس بوک خسته شده اید و به هر دلیلی تصمیم به حذف اکانت فیس بوک خود گرفته اید، این پیرمرد مجازی دو گزینه پیش رویتان قرار داده است: حذف همیشگی اکانت و در صورتی که فکر میکنید خستگی شما با مدتی دور ماندن از آن رفع خواهد شد گزینه ی حذف موقت (غیر فعال کردن) اکانت فیس بوک.

حذف اکانت فیس بوک

نحوه ی حذف موقت اکانت فیس بوک (غیر فعال کردن)

غیر فعال سازی امری موقتی بوده و هر وقت که خواستید می توانید اکانتتان را بدون پاک شدن اطلاعات داخلش دوباره فعال کنید.
برای این کار:

  1. روی فلش رو به پایین کلیک کرده و به منوی settings بروید.
  2. روی security در گوشه سمت چپ منو کلیک کنید.
  3. در قسمت Deactivate Your account روی Edit کلیک کرده و مراحل خواسته شده را انجام دهید.

غیر فعال کردن اکانت فیس بوک

نحوه ی حذف همیشگی اکانت فیس بوک

فیس بوک وارد شدن (لاگین) به برخی سایت ها و نرم افزار ها را برای شما آسان تر کرده بود بدین صورت که بجای پر کردن فرم ثبت نام اطلاعات اکانت فیس بوک شما در آن سایت ها استفاده می شد.اگر قصد حذف اکانت فیس بوک خود را دارید باید این اتصال ها را از حساب کاربری خود حذف کرده و همچنین در صورتیکه هنوز قصد استفاده از آن سایت ها و نرم افزار ها را دارید باید برای آن ها اطلاعات جایگزین پر کنید تا بعد از پاک شدن حسبتان بتوانید دوباره از آنها استفاده کنید.

  1. به صفحه settings رقته و در گوشه ی سمت چپ در navigation menu روی Apps کلیک کنید. در آنجا تمام برنامه ها، سایت ها و سرویس هایی که به اکانت فیسبوک شما متصل هستند دیده می‌شود.
  2. وقتی که ماوس را روی هر یک از این برنامه ها نگه دارید، یک دکمه edit و یک دکمه ی remove ظاهر می شود. با زدن دکمه remove و تایید، برنامه حذف می‌شود.
  3. شما باید این کار را برای تک تک برنامه ها و سرویس های داخل لیست انجام دهید.

حذف اپ ها و سرویس های متصل به اکانت فیس بوک

اگر از اطلاعات خود(در صورت نیاز) بک آپ گرفته اید و تمام برنامه ها و سرویس های نصب شده را حذف کردید و آماده ی حذف اکانت خود هستید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در منویی که با زدن فلش رو به پایین ظاهر می‌شود روی help بزنید و Delete account را سرچ کنید و یا اینکه مستقیما با زدن این لینک به صفحه حذف همیشگی اکانت فیس بوک بروید. سپس روی “Delete my account” کلیک کرده و تایید کنید تا اکانت شما حذف شود.
  2. پس از آن شما ۱۴ روز فرصت دارید تا اگر از تصمیمتان منصرف شدید اکانتتان را دوباره فعال سازی کنید. در غیر این صورت پس از ۱۴ روز اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد.

تاییدیه ی حذف اکانت فیس بوک برای همیشه.

Leave a Reply