Skip to main content

طرفداران محصولات اپل با محدودیت های خاصی درگیر می باشند و بعنوان مثال در هنگام نصب نرم افزار و یا نصب بازی با پیغام خطا مبنی بر استاندارد نبودن اپلیکیشن مواجه می شوند. برای حل این مشکل می توان گوشی آیفون و یا آیپد خود را جیلبریک نموده تا تمام اپلیکیشن ها را به راحتی نصب نمایید.

قابل ذکر است که هر نسخه سیستم عامل دارای jailbreak مخصوص بخود می باشد. در ابتدا زمانی که نسخه جدیدی از سیستم عامل ارائه می شود، در صورت آپدیت گوشیتان فقط قادر خواهید بود که نرم افزار های خود را از اپ استور نصب نمایید تا زمانی که نسخه جدید نرم افزار  ارائه شود.

Ios 10.2.1 آخرین نسخه سیستم عاملی است که اپل ارائه نموده است. ارائه نسخه های جدید سیستم عامل در کوتاهترین زمان، باعث شده است که تیم هک کردن و پیدا کردن باگ های نرم افزاری زمان کافی برای ارائه نسخه جدید نداشته باشد و از طرفی اپل اعلام کرده بود که سیستم عامل نسخه ۱۰ را به راحتی نمی توان جیلبریک نمود. لوکا تدسکو توسعه دهنده نرم افزار ایتالیایی jailbreak مخصوص Ios 10  را ارئه نموده است.

در این مقاله چگونگی نصب جیلبریک را به شما آموزش خواهیم داد.

ابتدا سافاری گوشی و یا آیپد خود را باز کنید.

جییلبریک آیفون و آیپد

۲)  آدرس downloadpangu.org را در مرورگر وارد کنید، این صفحه وب برای دانلود جیلبریک نسخه ios 10.2.1  طراحی شده است.

جیلبریک آیفو ن و آیپد

۳) پس از باز شدن صفحه به قسمت پایین صفحه آیفون خود بروید و گزینه ای که در عکس نشان داده شده است را بزنید. کاربران آیپد این آیتم را در بالای صفحه سمت راست خواهند یافت.

جیلبریک آیفو ن و آیپد

۴) در پنجره ی ظاهر شده شما گزینه هایی برای شما نمایان خواهد شد گزینه Add to HomeScreen را انتخاب نمایید.

جیلبریک آیفو ن و آیپد

۵) در صفحه بعد نام آیکون برنامه را به pangu  تغییر داده و سپس گزینه Add را انتخاب نمایید.

جیلبریک آیفو ن و آیپد

در حال حاضر شما آیکون اپلیکیشن  pangu  را در سیستم عامل ios10.2.1 خود نصب کرده اید و فقط کافی است روی این آیکون کلیک کرده تا آخرین ورژن  آن را برای آیفون و آیپد را داشته باشید.

جیلبریک آیفون و آیپد

Leave a Reply