Skip to main content

سازندگان این مارک همیشه در مورد طراحی و ابعاد گوشی آینده بسیار دقیق و حساس هستند , به خصوص که آنها انتظار بسیار بالایی از گلکسی نوت ۵  در پایان کار خواهند داشت .

در طول چند هفته گذشته ما نگاهی به طراحی احتمالی گلکسی نوت ۵ به طور آنلاین داشتیم که به نظر می رسید به زودی گلکسی نوت ۵ ارائه داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که در حال حاضر سازندگان گلکسی نوت ۵ گوشی توسعه یافته دسته اول خود را برای پیش سفارش قرار داده اند تا این شرکت در ماه مارس از گلکسی نوت ۵ رونمایی کند و آن را در اختیار مردم قرار دهد .

هم اکنون گلکسی نوت ۵ در وب سایت رسمی خود در طرح ها و رنگ های گوناگون با قیمت های مختلف فقط از   $۱۴٫۹۹ تا $ ۳۴٫۹۹  برای پیش سفارش در دسترس کاربران قرار داده شده است .
طرح کلی گلکسی نوت ۵ قابل مشاهده است اما سازندگان هیچ گونه مطلب اضافی  قابل مشاهده ای برای طراحی گلکسی نوت ۵ که تحت پوشش آنها باشد در حال حاضر برای مشاهده در اختیار کاربران قرار نداده اند.

گوشی های پرچمدار سامسونگ روز به روز در حال پیشرفت بیشتری هستند و کاربران زیادی علاقه مند استفاده از این گوشی ها هستند  گوشی گلکسی نوت ۵ در حال حاضر قابل  سفارش است و به زودی در بازار گوشی قابل خرید می باشد .

 

Leave a Reply