Skip to main content

هفته گذشته سونی بصورت رسمی از رونمایی یکی از گوشی‌های هوشمند خود در نمایشگاه IFA برلین در ۲ سپتامبر خبرداد و گوشی هوشمندی با سیستم فوکوس بهتر را وعده داد، تقریبا مطمئن شده ایم آنچه قرار است ببینیم سونی اکسپریا Z5 همراه با گونه فشرده آن Z5 کامپکت خواهد بود.

بنظر میرسد پیش از مراسم رونمایی سونی می توانیم نگاهی زودهنگام به تصاویر لو رفته مطبوعاتی گوشی سونی اکسپریا Z5 داشته باشیم و با دوربین ۲۳ مگاپیکسلی آن آشنا شویم! امروز تصاویری از اکسپریا Z5 منتشر شد که به سرعت بعد از انتشار از شبکه های اجتماعی حذف گردید. این تصاویر از وجود یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی خبر می دهد. به گزارش XperiaBlog، این تصاویر در کانال های رسانه های اجتماعی تلفن همراه سونی منتشر شد، هر چند به نظر می رسد که آنها به سرعت حذف شده اند ولی خوشبختانه، ما آن ها را در اختیار داریم.

یکی ازاین تصاویر از سونی اکسپریا Z5 نشان می دهد که اکسپریای جدید دارای دوربین ۲۳ مگا پیکسلی در پشت خود می باشد. به احتمال زیاد، این دوربین از همان سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع که بر روی اکسپریا M5 عرضه شد، بهره می برد. فقط قسمت عقب و دو طرف Z5 به وضوح در این تصاویر جدید دیده می شود،آنطور که بنظر می رسد جلوی گوشی، خیلی متفاوت از گوشی اکسپریا +Z3 نیست.

احتمالا سونی اکسپریا Z5 مانند +Z3، نیز صفحه نمایش ۵.۲ اینچی خواهد داشت، هر چند که هنوز مشخص نیست که وضوح آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، و یا ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل باشد. این گوشی شامل پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکوم و همچنین دارای ۳ یا ۴ گیگابایت رم می باشد. نیازی به گفتن نیست که Z5 نیز در برابر آب مقاوم بوده و به نظر می رسد حداقل در سه نسخه رنگی وجود داشته باشد. به محض منتشر شدن جزئیات رسمی درباره پرچمدار جدید سونی، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

Alleged-Sony-Xperia-Z5-press-photos

Alleged-Sony-Xperia-Z5-press-photos (2)

منبع :Phone Arena

Leave a Reply