Skip to main content

زمان به سرعت سپری میشود و تا تاریخ رونمایی iphone 6s و iphone 6s Plus چیزی باقی نمانده است. عادت اپل بر این است که رویداد هایی از این قبیل را در روز های آغازین سپتامبر برگذار کند، چنانکه سال های پیش هم شاهد آن بودیم ؛ و هم اکنون هشت روز تا سپتامبر باقیست . لذا در این روز ها شایعات زیادی در باره ی تاریخ پیشفروش iphone 6s و مشخصات احتمالی آن به گوش می رسد. امروز عکسی از یک اپراتور مخابراتی فرانسوی به دستمان رسید که از آن این چنین مفهوم میشود که این شرکت به اطلاع کارکنان خود رسانده که تاریخ پیشفروش iphone 6s  یازده سپتامبر مطابق با ۲۰ شهریور ماه شروع میشود که جمعه است و با مراسمات سال های پیش اپل همخوانی دارد ولی اگر اپل بخواهد طبق زمان بندی مرسوم خود در گذشته عمل کند احتمال رونمایی در سه شنبه یا چهارشنبه ی هفته بعد که مطابق با هشتم یا نهم سپتامبر است ، وجود دارد.

از سوی دیگر امکان عرضه ی اسمارت فون های جدید در کشور هایی که خارج از دامنه ی موج اول انتشار هستند ، میتواند در ۱۸ سپتامبر باشد که در گذشته هم اپل سابقه ی این کار را داشته است.

این تاریخ ها در شایعات هفته های گذشته هم دیده شده اند ، لذا در این لحظه تنها اتفاقی که برای رخ دادن باقی مانده این است که اپل شروع به ارسال دعوت نامه های رسانه  ای خود برای شرکت خبرگزاری های مطرح جهان در همایش رونمایی از آیفون های جدید بکند.

گفته شده که آیفون های جدید دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ، یک چیپست جدید A9 SoC ، حافظه رم ۲ گیگابایتی و صفحه لمسی هایی با پشتیبانی از قابلیت Force Touch خواهد بود. درغیر این صورت آنها بسیار مشابه به نسل پیشین خود خواهند بود.

منبع: Gsmarena

 

Leave a Reply