Skip to main content

ورژن ۷٫۳ اینستاگرام به نظرمیرسد که علاوه بر مشخصات جدید ، تحولی در قسمت ویرایشگر خود ایجاد کرده است ، به گونه ای که به سرعت می توان عکس های مورد دلخواهتان را در ویرایشگر اینستاگرام ادیت کرده و به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام ورژن جدید

ورژن جدید اینستاگرام صفحه نمایش خود بسیار مختصر و مفید کرده است به گونه ای که امکان اعمال ویرایش عکس، قرار دادن موقعیت جغرافیایی ، تگ کاربران دیگر و توضیحات را همگی را در یک صفحه قرار داده است و جالب تر از همه این است که دیگر برای ویرایش عکس نیازی نیست از بین فیلترهای قرار داده شده انتخاب کنید ولی در ورژن جدید با تماس دستتان با صفحه نمایش و حرکت دستتان می توانید بهترین ویرایش مدنظر خود را انتخاب کنید.

اگر قصد ویرایش پیشرفته دارید با انتخاب گزینه “ویرایش” در سمت چپ می توانید از قسمت ویرایش پیشرفته بهره ببرید.

اینستاگرام ورژن جدید

در نسخه قبل شما می بایست بعد از برش عکس ، فیلتر دلخواه خود را انتخاب کنید ،سپس در صفحه دیگر ملزم به وارد کردن توضیحات و و موقعیت جغرافیایی خود بودید و اگر می خواستید دوستانتان را تگ کنید باید در صفحه ای دیگر این کار را انجام میدادید.

با وجود اینکه برنامه هایی متفاوتی برای ویرایش عکس وجود دارد و روز به روز به تعداد آنها افزوده میشود ولی اینستاگرام با تکنولوژی های جدید که به کاربران خود به ارمغان می آورد همچنان پرچم دار می باشد.بخصوص که با ورژن جدید علاوه برامکان ویرایش زیبا ، به ویرایش عکس در کم ترین زمان ممکن تمرکز کرده است.

منبع : thenextweb.com و Droid Life.com

Leave a Reply