Skip to main content

اصولا وقتی درباره اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) بحث می شود ، ذهنیت عام درباره اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش)، آنچه که قبلا در کتابخانه ها و یا مدارس دیده اند است.متن سه بعدی که با حرکات خسته کننده ای بطور متناوب در حرکت است می باشد.

بیشتر کامپیوتر های مدرن ، از جمله آنهایی که ویندوز ۸ استفاده میکنند ، اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) به رور پیش فرض غیرفعال است.و بسیاری از افراد زحمت استفاده کردن اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) را به خود نداده و به راحتی صفحه نمایش خود را قفل کرده و یا سیستم خود را خاموش می کنند.

در زیر ۶ پیشنهاد جدیدی  درباره اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) برای زمانی از  کامپیوتر استفاده نمی کنید ارائه شده است.

۶٫ Flickr .Net Screensaver

Flickr .Net Screensaverآیا حساب کاربری فلیکر دارید؟

با این اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) شما می توانید تمام عکس هایتان ئر حساب کاربری فلیکرتان داشته باشید، که بصورت اتوماتیک بر اساس تنظیمات شما در حال حرکت می باشد.اگر شما یک عکاس حرفه ای هم نباشید ، این ترفند می تواند برای افرادی  که دوست دارند عکس هایی که نمایان گر خاطرات خوبشان است را هنگام که کامپیوترشان در حال وقفه است را مشاهده کنند.

Flickr .Net Screensaver اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش)

۵٫ Wikipedia Screensaver

چه راهی بهتر از این وجود دارد زمانی که کامپیوتر شما در وقفه می باشد که اطلاعات وسیعی در تمامی مباحث در مانیتور شما بصورت تناوبی به عنوان اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش)  نمایش داده شود .Wikipedia Screensaverاین اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) از اطلاعات ویکیپدیا به صورت تصادفی هر ۶۰ ثانیه تمام صفحه نمایش میدهد.(امکان تنظیم وجود دارد)

Wikipedia Screensaver

۴٫ YoWindow Weather Screensaver

YoWindow Weather Screensaverعده ای از مردم جهت آگاهی از اطلاعات آب و هوا شبکه های تلویزیونی را تماشا می کنند ، عده ای وب سایت های و گوشی های همراه خود را بررسی میکنند و عده ای دیگر از اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) جهت اطلاع از آب و هوا بهره می برند.

YoWindow Weather Screensaver

۳٫ SETI@home

این  اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) با هدف جستجو زندگی  ماورای زمین و سایر کره های منظومه شمسی با کمک دریافت سیگنال های رادیو ایجاد شده است.این پدیده ای سات به صورت طبیعی و بدون تکنولوژی های پیچیده اتفاق نمی افتد.

SETI@home از کامپیوتر شما استفاده می کند تا اطلاعات پیچیده تلسکوپ های پیشرفته را تحلیل کند.اگر شما هنگام تماشای ستارگان آرزو می کنید تا از آنچه در بیرون از کره خاکی ما رخ می دهد مطلع شوید ،SETI@home به ما در رسیدن به این آرزوها کمک میکند.

اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش)seti@home

۲٫ Folding@home

مانند سایر موارد ذکر شده در  اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش)Folding@home به منظور کمک به مبارزه با بیماران خطرناک مانند سرطان با تحلیل از دست دادن مقدار نامتناهی از پروتئین به در ک این موضوع کمک می کند.

اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) folding home

۱٫ UsefulSaver

اطلاعات مفید و کاربردی را در این اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) مانند مدیریت وظایف به نمایش می گذارد ولی زمانی مورد استفاده است که کامپیوتر شما در وقفه باشد.

اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) usefulsaver
اگر شما هم اسکرین سیور(محافظ صفحه نمایش) کاربردی استفاده میکنید که در لیست بالا قرار داده نشده در خوشحال میشویم به اشتراک بگذارید.

منبع : maketecheasier.com

Leave a Reply