Skip to main content

اخبار و شایعات تاریخ انتشار آیفون ۷

به گفته ی شرکت اپل انتظار میرود هردو گوشی آیفون۷ و آیفون۷ پلاس ماه سپتامبر یعنی اواخر شهریور ماه راهی بازار شوند.

در این میان شایعاتی مبنی بر احتمال ملحق شدن گوشی سوم با نام آیفون۷ پرو به این دو وجود دارد.

اگر شایعات صحیح باشند گوشی سوم میتواند از هردو گوشی آیفون۷ و آیفون۷ پلاس پیشی بگیرد چون این گوشی هم از نظر قیمت و هم ویژگی های منحصربفرد خود بهترین انتخاب از بین این سه آیفون میتواند باشد.

شایعاتی که درباره ی گوشی آیفون۷ پرو وجود دارد بیشتر از دو گوشی دیگر است به همین دلیل است که نمیتوان از صحت وجود این گوشی اطمینان حاصل کرد ، این احتمال هم وجود دارد که این گوشی فقط طرح اولیه آیفون۷ پلاس بوده باشد.هر چند وجود شایعات متعدد باعث جلوگیری از تحقیق ما از منابع موثق نشده است ، و در ادامه برخی ویژگی های این گوشی را برای شما از منابع قابل اعتماد گردآوری کرده ایم.

تاریخ انتشار آیفون۷ پرو :

گوشی  آیفون۷ پرو به همراه آیفون۷ و  پلاس  منتشر خواهد شد  و انتظار میرود تاریخ آن سپتامبر باشد ، از آنجایی که در چند سال اخیر  اپل گوشی های جدید خود را در ماه سپتامبر عرضه کرده دور از ذهن است که تغییری در این برنامه به وجود بیاید.

اخبار و شایعات تاریخ انتشار آیفون ۷

طرح آیفون۷ پرو :

ه نظر نمیرسد اپل طراحی گوشی های جدید را متفاوت تر از طرح آیفون۶ اس انجام داده باشد  پس میتوان توقع داشت که آیفون۷پرو گوشی متال ظریف با ویژگی های آیفون ۶ اس است.

همانطور که ملاحظه میکنید  این گوشی در کنار دو آیفون دیگر قرار داده شده است ، گفتنی است  که علامت اس (S) پشت هر سه آیفون زیاد باب میل خریداران نبوده و نظرات تقریبا یکسانی در این باره وجود دارد.

اخبار و شایعات تاریخ انتشار آیفون۷

بیشتر شایعات خبر از ظاهر زیباتری از این گوشی دارند که در بالا ملاحظه میکنید.

صفحه ی نمایش آیفون۷ پرو : 

گفته میشود که صفحه ی نمایش آیفون۷پرو هم سایز با صفحه ی نمایش آیفون۷پلاس یعنی ۵٫۵ اینچ باشد.

رقیبان آیفون۷ پرو :

بسیاری از ویژگی های آیفون۷  پرو مشترک با ویژگی های آیفون۷ پلاس میباشد از این رو است که هر دو با سیستم عامل iOS کار خواهند کرد.

اخبار و شایعات انتشار آیفون 7

باتری و دوربین آیفون۷ پرو :

یکی از ویژگی های  این گوشی که مورد علاقه قرار گرفته است دوربین دارای دو لنز ۱۲ مگا پیکسلی آن است ، این ویژگی در همه ی عکس های منتشر شده مشترک است.

اخبار و شایعات انتشار آیفون 7

ویژگی‌های دیگرآیفون۷ پرو :

چند ویژگی دیگر که در آیفون۷ پرو و دیگر آیفون ها خواهیم دید شامل شارژ به صورت بی سیم و دکمه ی حساس که تا حدودی با تکنولوژی سه بعدی در صفحه نمایش کار میکند است.

یک ویژگی که میتواند در آیفون۷ پرو منحصربفرد باشد داشتن  چهار اسپیکر که دو تای آنها در لبه ی  بالای گوشی و دوتای دیگر در لبه ی پایینی گوشی قرار دارند باشد .شایعات این ویژگی را با انتشار عکس بالا تصدیق میکنند.

قیمت آیفون۷ پرو :

با توجه به شایعات قیمت این گوشی در پایین ذکر شده :

۷۲۰ یورو معادل با ۸۸۰ دلارآمریکا برای ورژن ۳۲ گیگابایتی

۸۰۰ یورو معادل با ۹۶۵ دلار امریکاگ برای ورژن ۱۲۸  گیگابایتی

۹۱۵ یورو معادل ۱۱۲۰ دلار امریکا برای ورژن ۲۵۶ گیگابایتی

Leave a Reply