Skip to main content

زمانیکه که وقت زیادی را صرف نمونه سازی و طراحی پروژه های بزرگ می نمایید اغلب موارد نیازمند بازگشت به یک یا چند مرحله به عقب پیدا بوده و مطمینا” وجود ابزار و منابع مناسب برای اینکار ماهیت حیاتی دارد تا در وقت و انرژی شما صرفه جویی شود.خصوصا ابزارهای آنلاین تحت وب که همواره و در هر مکان و زمانی قابل دسترس اند.این ابزار سرعت شما را بیشتر نموده و سبب ارتقاء قدرت، کیفیت و بهره وری کارهای شما می گردند و در این پست هدف معرفی متداول ترین و برترین این ابزار برای شما می باشد تا بهترین مرجع جهت معرفی ابزار جدید و بهبود یافته UX UI برای شما باشد.موارد عنوان شده در این قسمت ابزارهایی کاربردی جهت افزایش بهره وری در طراحی می باشند.
این ابزارها غالبا” برای نمونه سازی بوده که برخی دارای ویژگی Drag &Drup بوده و برخی دارای قابلیت قدرتمند کار هم زمان گروهی می باشند.گروهی دیگر نیز دارای منابع قدرتمند شبیه سازی زمان واقعی برای ارتقاء کیفیت خروجی نهایی می باشد.ابزارهایی کاربردی جهت افزایش بهره وری در طراحی – بخش اول شامل موارد زیر می گردد:

Proto.io

proto-io

شما با بکارگیری این ابزار قادر خواهید بود نمونه اولیه طرح را بر روی مرورگرتان با کشیدن و رها نمودن آبجکتهای مورد نظرتان به مکانهای دلخواه و چند کلیک یا بصورت لمسی تهیه نمایید و به بهترین UI  ممکن دست یابید. Proto.io همچنین یکی از بهترین کتابخانه های UI تعاملی آنلاین موجود می باشد که امکان نمونه سازی در هر زمان و مکانی را برای طراحان و علاقه مندان  UI و UX فراهم می نماید و قابلیت کارتیمی و گروهی نیز برای آن فعال می باشد.

Pidoco

pidoco

از قابلیت های کلیدی این ابزار میتوان به قابلیت Drag &Drup با امکان ایجاد نمونه جدید، ویرایش و اشتراک گذاری نامحدود قالب های پیش نمایش ایجاد شده یل همان نمونه اولیه طرح با اعضای تیم در آن واحد بصورت آنلاین اشاره نمود و مزیت آن امکان دریافت بازخودها، نظرات و پیشنهادات می باشد که نتیجه آن صرفه جویی در وقت، انرژی و ارتقاء راندومان کاری می باشد.با بکارگیری این ابزار شما قادرید براحتی در پروژهای بزرگ مشارکت نموده و قالب های سفارشی خود را در انواع مختلف نمایشگرها از تلفن همراه گرفته تا مانیتورهای مختلف، کامپیوتر شخصی و … تست نمایید.

Vonn Mobile Material Design UI Kit

Vonn-Mobile-Material-Design-UI-Kit

Vonn مجموعه کاملی از انواع متدهای طراحی UI با ساختار سلسله مراتبی بصورت ویژوالی می باشد و با بیش از۱۰۰ امکانات متنوع و قابلیت  Drag &Drup امکان ایجاد قالب های UI متنوع در ۸ دسته بندی متفاوت را فراهم می نماید و برای ایجاد برنامه های Android ابزاری ایده آل می باشد.چون قالب ها برای ایجاد تناسب کامل بر روی یک دستگاه تلفن همراه در سایز ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل می باشند و برای ایجاد این تنظیمات نیاز به هیچگونه  کد نویسی نمی باشد. مجموعه Vonn UI کاملا سازگار با استایل ها و دستورالعمل های طراحی گوگل می باشد.

AppCooker

appcooker

با بکارگیری ویژگی های پیشرفته AppCooker در طراحی جداول در وقت و هزینه های شما صرفع جویی ریادی صورت می گیرد. این قابلیت یکی از ابزارهای کاربردی در  ویدجت های iOS بومی می باشد که با استفاده از mockups بسیار زیبا آیفون و آیپد اشتراک گذاری می گردد. زمانی که شما برای طراحی یک mockup  از ۰ تا ۱۰۰ فرصت کافی ندارید AppCooker برنامه مورد نیاز شما می باشد .

VIAابزارهایی کاربردی جهت افزایش بهره وری در طراحی – بخش اول
منبعابزارهایی کاربردی جهت افزایش بهره وری در طراحی – بخش اول

Leave a Reply