Skip to main content

با معرفی ابزارهایی کاربردی جهت افزایش بهره وری در طراحی در بخش های  اول  و دوم  ادامه این ابزارها را در پست حاضر به حضورتان معرفی می نماییم.

Prott

prott

Prott ابزاری قدرتمند و سریع جهت نمونه سازی خصوصا” جهت ایجاد برنامه های کاربردی ویژه اپلیکیشن های موبایل طراحی گردیده
است. آیتم های گرافیک، طرح های دستی و تصاویر به راحتی می توانند متحرک گردند و صفحه نمایش نیز الزاما” باید با این امکانات سازگار باشد و در نتیجه مدل اولیه را می توان در یک دستگاه واقعی در مورد نحوه پیش نمایش و سایر موارد احتمالی تست نموده و با سایر اعضای تیم به اشتراک گذاشته شود تا انواع مختلف بازخورد جمعی برای آن دریافت گردد و معایب احتمالی برطرف گردد.رزولوشن و اندازه صفحه نمایش ها از iOS و Android  به طور کامل پشتیبانی می کند.

Optimizely

optimizely

Optimizely یک پلت فرم بهینه سازی برای ارائه تست سریع و قدرتمند A / B برای برنامه های طراحی شده ویژه تلفن همراه است.
ویرایشگر بصری امکان تغییرات بصری به برنامه را بصورت لحظه ای فراهم می نماید بدون اینکه شما منتظر بازبینی برنامه از طریق فروشگاه، باشید

Notism

notism

ویژگی عمده  UX های ترسییمی در Notism ، توانمندی در طراحی وقایع و روند پیشرفت رویدادهای مختلف بصورت لحظه ای با قابلیت به اشتراک گذاری آنها می باشد.این امر به بیان دیگر به معنای تسریع در طراحی فاز به فاز جهت دستیابی به فرآیند گردش کار و تست قابلیت کارآمدی می باشد.از دیگر ویژگیهای این ابزار قدرتمند،فراهم نمودن امکان به اشتراک گذاری  فرآیند حین آزمایش با اعضای تیم می باشد و این امر سبب تسریع مراحل فرآیند آزمایش و در نتیجه ارتقاء کیفیت خروجی نهایی می گردد.

PowerMockup

powermokcup

PowerMockup یک ابزار مفیدجهت  نمونه سازی چند مرحله ای با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این ابزار امکان نمایش طرحهای اولیه ایجادی را بر روی پاورپونت فراهم می نماید تا حتی کاربرانی که فنی نبوده واطلاعات تخصصی ندارند نیز از امکانات طرح آزمایشی کاملا” مطلع شده و نظرات کاربردی تری ارائه نمایند و سپس امکان اجرای چند باره تغییرات بر روی طرح ها و اجرای شبیه سازی واقعی برای مشاهده قابلیت های محصول نهایی را فراهم می نماید.

myna

myna

Myna یا به اصطلاح فارسی مرغ مینا  یک فرم جدولی از آزمون A/B به ارمغان می آورد تا در زمان واقعی شبیه سازی یک آزمون را برای شما فراهم نماید و با بهینه سازی آزمونها، امکان نمایش بهترین حالت طرح های پیشنهادی و بهینه سازی آزمون های خود را به مشتریان های فعلی خود و یا مشتریان بالقوه را برای شما ایجاد می نماید.آزمون ها بر اساس بازدید کنندگان منحصر به فرد شما و  تعداد بازدید آنها از صفحهات غیرانفرادی می باشد. نتایج آزمون به سرعت دسترس است، و مرغ مینا حتی امکان اعمال تغییرات طراحی را در حال اجرای تست نیز فراهم می نماید.

ادامه در بخش چهارم

Leave a Reply