Skip to main content

آماده کردن کامپیوتر خود برای ویندوز 10

ویندوز ۱۰ در تاریخ ۱۰ جولای(۷ مرداد) وارد بازار می شود.آپدیت ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوز۷,ویندوز۸ و ویندوز ۸٫۱ به مدت یکسال رایگان می باشد.
برای اینکه کامپیوتر خود را برای نصب  ویندوز۱۰ آماده کنید مقاله ای در در این زمینه آماده کردیم که این مطلب ادامه بخش اول می باشد.

تهیه بکاپ از اطلاعات قبل نصب ویندوز ۱۰
اگر قصد آپدیت ویندوز خود به ویندوز۱۰ را دارید و یا اگر تمایل به این کار را هم ندارید این ایده خوبی میتواند باشد تا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان داشته باشید.شما برای تهیه بکاپ می توانید از یکی از فضای های ابری از جمله OneDrive, Dropbox  ,Google Drive ویا از یک هارد استفاده کنید.

کاربران ویندوز۸ می توانند بصورت اتوماتیک از اطلاعات شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

تهیه فایل image از اطلاعات قبل نصب ویندوز ۱۰
در هر دو ویندوز۷ و ویندوز۸ امکان تهیه فایل image (تهیه بکاپ از تمامی اطلاعات)از اطلاعات موجود میباشد.به قسمت کنترل پنل رفته و گزینه “Back up your computer” انتخاب کنید.در سمت چپ  گزینه ایجاد فایل image  انتخاب کرده و مسیری که قصد دارید فایل image درآن ذخیره شود را مشخص کنید و دکمه next را کلیک کنید تا تهیه بکاپ از سیستم آغاز شود.

بروزرسانی درایورهای کامپیوتر قبل نصب ویندوز ۱۰
هر زمانی که قصد نصب ویندوز جدید را دارید،ایده خوبی است که از صحت و سازگاری داریورهای خود اطمینان حاصل کنید.در اینصورت اگر مشکلی هم وجود داشته باشدمطلع شده و از بروز آن  در ویندوز جدید دچار پیشگیری میکند.

منبع : www.cnet.com

Leave a Reply