Skip to main content

سامسونگ از گوشی هوشمند بعدی خود از سری گوشی های نت را با نام سامسونگ  نت۷ (Samsung Galaxy Note7)  روز سه شنبه رونمایی میکند.

طبق گزارشات این کمپانی  ویژگی هایی همچون : فضای ذخیره سازی تا پنج گیگابایت و سرویس پشتیبانی Cloud  در گوشی های جدید خود قرار داده است.

طبق گزارش بعدی که به تازگی به بیرون درز کرده تصویر Samsung Galaxy Note 7همراه با هدست واقعیت مجازی (گیر وی آر) Gear VR headset بوده است؛ طبق گزارش ۹to5Google در یکی از شهر ها فردی ادعا دارد که خود وسیله را از نزدیک دیده است.

سامسونگ سرویس Cloud را همزمان با رونمایی کردن از  نت ۷ اعلام خواهد کرد.با توجه به این گزارش این گوشی هوشمند با  دارا بودن ویژگی  گوریلا گلس۵ و سرویس پشتیبانی  Cloud  عرضه خواهد شد.

با توجه به سایت منبع ، گوشی دارای صفحه ی   تخت نخواهد بود و همراه با صفحه ی  دارای دو لبه عرضه خواهد شد یعنی مشابه آنچه که بر صفحه ی  Samsung Galaxy S7 Edge دیدیم.

این گوشی از تاریخ ۱۹ آگوست آماده ی فروش از فروشگاههای معتبر میباشد ، به گفته ی  برخی منابع Galaxy Note 7  از همان روز رونمایی در کشور کره ی جنوبی به فروش خواهد رسید و مردم میتوانند آن را تهیه کنند.

در این گزارش گفته شده است که همراه گوشی آدابتور USB Type_C  به  Micro_USB وجود خواهد داشت تا به کاربران این امکان را بدهد که بتوانند از کابل Micro_USB برای شارژ گوشی و انتقال دیتا استفاده کنند.

پس از تبلیغات Samsung Galaxy Note 7 به طور گسترده انتظار میرود که این گوشی ضد اب باشد ، در همین سایت گفته شده است که Samsung S Pen  هم در مقابل آب مقاوم بوده و درصورت خیس شدن و یا حتی زیر آب هم کار میکند ، منبع خبری ما همچنین میگوید S Pen (قلم اس ) قادر به نوشتن یادداشت هایی است که به طورخودکار ترجمه میشوند.

منبع دیگر از ویژگی های متمایزکننده این گوشی خبر میدهد ، برای مثال نرم افزاری که هر ویدیوئی را میتواند فقط با یک تپ به گیف تبدیل کند.

خصوصیات Samsung Galaxy Note 7 :

همانطور که گفته شد انتظار میرود Samsung Galaxy Note 7 مقاوم در برابر آب بوده و دارای باتری ۳۵۰۰ mAh باشد ، همینطور دارای دوربین ۵مگاپیکسلی  جلو و ۱۲مگاپیکسلی عقب باشد علاوه بر این ها دارای  ادابتورUSB Type_C خواهد بود.

سیستم عامل اندروید  ۶٫۰٫۱  و رنگ تیتانیوم نقره ای و همینطور چندین ویژگی دیگر.

 

منبع : www.gadgets.com

Leave a Reply