Skip to main content

در مرحله اول، باید همه قبول کنیم که درصورت قطع ارتباط اینترنت تان در گوگل کروم، بازی داینامیک دایناسور گوگل بعنوان یک جایزه برای تسلی و دلداری بدی نیست؟ بسیارخب قبول داریم، اما با این حال، گاهی اوقات شما فقط وقت جست و خیز روی کاکتوس های بی پایان ندارید. دراین صورت ، یک راه ساده برای قابل مشاهده کردن وب سایت هایی که بازدید کرده اید به صورت آفلاین است.

بارگذاری صفحات cache شده یک مشخصه و یا امکان جدیدی نیست بلکه چون به طور پیش فرض در کروم فعال نیست،بهمین دلیل ممکن است از توجه بسیاری از کاربران بدور مانده باشد. در اینجا یک راهنمای سریع برای بارگذاری صفحات آفلاین برای دسکتاپ، تبلت و گوشی های هوشمند و برای هر کسی که ممکن است از آن بی اطلاع باشد می آوریم.

کروم را باز کنید: // در نوار مرورگر برای گزینه “فعال کردن حالت بارگذاری آفلاین” و یا “فعال کردن نمایش نسخه ذخیره شده” را انتخاب کنید.

بسته به نسخه Chrome شما این لینک های مستقیم نیز ممکن است موثر واقع شود :مراحل زیر را دنبال کنید…

chrome://flags/#show-saved-copy

chrome://flags/#enable-offline-load-stale-cache

پس از فعال کردن این تنظیم، از شما خواسته می شود کروم را مجددا تنظیم کنید. سپس شما باید دنبال گزینه ی “نمایش نسخه ذخیره شده” یا گزینه ای مشابه آن باشید .

بعضی اوقات بارگذاری صفحات وب ذخیره شده می توانند واقعا مفید واقع شوند. مانند زمانی که اتصال شما با شکست مواجه شده و یا شما نمی توانید کارت پرواز خود را در فرودگاه لود کنید، زمانی که گوشی شما قادر به نمایش جدول کاری شما نیست و شما نمی توانید برنامه کار خود را ببینید، و یا وقتی که شما در حال خواندن برخی اخبار مهم مربوط به آندروید هستید.

آیا شما تابحال ازحالت آفلاین کروم استفاده کرده اید؟ دربخش کامنت ها ما را با نظرات خود بیشتر آشنا کنید

Leave a Reply