Skip to main content

مخفی کردن کامنت اینستاگرام و فیلتر نظرات

اینستاگرام امکان فیلتر کردن و مخفی کردن کامنت را برای کاربران ایجاد کرده که بتوانند با کامنت ها و نظرات توهین آمیز و آزاردهنده مقابله کرده و کامنت های نامربوط را به صورت خودکار مخفی نمایند.

 

بنا به گزارش واشنگتن پست، ویژگی فیلتر کردن و مخفی کردن کامنت اینستاگرام به کاربران این اجازه را می دهد که کلمات و عبارات توهین آمیز را به صورت خودکار دریافت نکنند. کاربران، همچنین این اختیار را دارند که کلا نوشتن کامنت زیر پست هایشان را غیر فعال کنند.

 

اینستاگرام ابتدا این قابلیت را برای افراد مشهور و چهره های سینمایی فعال کرده و بعد از چند ماه برای عموم کاربران امکان مخفی کردن کامنت را فراهم کرده است.

 

اینستاگرام برای مقابله با نظرات توهین آمیز و نامربوط، راه متفاوتی را نسبت به همتایان دیگر خود مانند توییتر در پیش گرفته است. توییتر برای اکانت رسمی چهره های مشهور، فیلتر کیفیتی در نظر گرفته که با فعال کردن آن میتوانند کامنت های توهین آمیز را محدود کنند. ولی سایر کاربران راهی برای مقابله (Private) و بلاک کردن این اشخاص ندارد. باید دید که امکان فیلتر کردن و مخفی کردن کامنت اینستاگرام چقدر موثر خواهد بود.

 

گام های فیلتر کردن و مخفی کردن کامنت اینستاگرام:

 

  1. وارد بخش تنظیمات (settings) اینستاگرام شوید. 
  2. سپس از بخش حریم خصوصی (privacy)، وارد بخش کامنت ها (comments) شوید.
  3. در این قسمت، گزینه “Hide Offensive Comments” را فعال کنید. (اینستاگرام به صورت خودکار، کامنت هایی که نامناسب به حساب می آیند را فیلتر میکند)

 

 

توضیحات بیشتر: برای اعمال فیلتر دستی، میتوانید گزینه “Manual Filter” را فعال نمایید و کلمات مدنظرتان را وارد نمایید.

 

 

منبع : mashable.com

Leave a Reply