Skip to main content

بازیابی پسورد های آیپد و آیفون شما از طریق مرورگر سافاری

بازیابی پسورد های آیپد و آیفون شما از طریق مرورگر سافاری

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که رمز ایمیل و یا یکی از شبکه های اجتماعی خود را فراموش کرده باشید و بازیابی رمز برایتان دشوار باشد. در صورتی که یکی از علاقه مندان و دارندگان آیفون و یا آیپد باشید بازیابی پسورد ایمیل ها و شبکه های اجتماعی و یا سایت هایی که در آنها ثبت نام کرده اید به راحتی در سیستم عامل آی او اس امکان پذیر می باشد.

در ادامه چگونگی بازیابی پسورد توسط مرورگر سافاری در سیستم عامل آی او اس را آموزش خواهیم داد.

ابتدا به تنظیمات گوشی و یا آیپد خود بروید و در آنجا گزینه سافاری را انتخاب نمایید. در مرحله بعد گزینه password  را انتخاب نمایید، در این مرحله اگر شما قبلا برای گوشی و یا آیپد خود پسوردی را انتخاب کرده اید و یا اثر انگشت خود را قبلا ثبت کرده باشید از شما خواسته می شود (Touch ID for “settings”)  که آن را وارد کنید. سپس در ادامه تمامی پسورد ها و نام کاربری و سایت هایی که توسط مرورگر سافاری به آنها مراجعه کرده اید برای شما نشان داده خواهد شد. در این لیست امکان ویرایش و حذف و اضافه نمودن نام کاربری و پسورد های دلخواه شما امکان پذیر می باشد.

بازیابی پسوردهای شما از آیپد و آیفون

بازیابی پسوردهای شما از آیپد و آیفونبه این ترتیب براحتی شما می توانید پسورد های خود را بازیابی نمایید و با این قابلیت دیگر نیازی نیست که پسوردهای خود را جایی بنویسید و یا آنها را حفظ کنید، البته برای امنیت بیشتر و برای اینکه دسترسی به این پسورد ها فقط برای شما امکان پذیر باشد برای ورود به گوشی و یا آیپد خود یک پسورد و یا اثر انگشت خود را در گوشی خود ثبت نمایید.

Leave a Reply