Skip to main content

 با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۷، زمان فکر کردن در خصوص الگوریتم های جستجو برای سال ۲۰۱۸  و انتظارت ما از موتورهای جستجو فرا می رسد .تعدادی از روشها و الگوریتم ها در صنعت SEO و جستجو وجود دارد که نه تنها سال گذشته تازگی نداشت بلکه در سالهای قبل نیز مورد استفاده بودند و تنها در برخی موارد توسعه یافته بودند.

بنابراین بهترین روش پیش بینی الگوریتم جستجو در SEO در سال ۲۰۱۸ شناسایی الگوریتم های قدرتمند در سالهای گذشته و سنجش نیازها برای آینده می باشد.هفت مورد از قوی ترین پیش بینی ها برای الگوریتم جستجو در SEO در سال ۲۰۱۸ به شرح ذیل می باشد:

مشاهده سیارات با Google Maps

 ۱- جستجوی صوتی و دستیار دیجیتال

تکنولوژی جستجوی صوتی یک فرصت بزرگی برای برای تغییر شیوه ارتباطی ما و فناوری های پردازش اطلاعات ارائه می دهد.ظهور و روند رو به رشد دستیارهای دیجیتال قادر خواهد بود الگوریتم و  نحوه پرس و جوی تجاری را تغییر دهد.بر اساس آمارهای موجود در گوگل، هم اکنون یک پنجم جستجوهای اینترینتی ناشی  از پرس و جوی های صوتی می باشد.این واقعیت، دنیای SEO را تغییر خواهد داد و انتظاز می رود تغییرات بیشتری در الگوریتم های جستجو بدلیل بکارگیری  جستجوی صوتی در سال ۲۰۱۸ مشاهده گردد.

و با راه اندازی الگوریتم های جدید در این خصوص،  یک استراتژی SEO مهم در افزایش جستجوی صوتی، نیاز به تمرکز بیشتر روی طولانی تر شدن کلمات کلیدی می باشد و توجه ویژه را بر لحن محاوره ای کاربر در زبانهای مختلف را می طلبد.

با بهبود نتایج و افزایش دقت جستجوی صوتی توسط دستیاران دیجیتال  افراد بیشتری از جستجوی صوتی در دستگاه های تلفن همراه خود استفاده خواهند نمود تا نتایج سریعتر و مرتبط تری در خصوص کلمات کلیدی مورد نظرشان را بیابند.با گسترش این الگوریتم ها ارائه نتایج دقیق تر و مورد نظر کاربر اهمیت ویژه ای کسب خواهد نمود.

علاوه بر این، انتظار می رود جستجوی صوتی حتی با ادغام آن در سیستمهای خانگی هوشمند،به کاربران تجربه لذت  استفاده از سیستم های هوشمند یکپارچه را در زندگی روزمره آنان به ارمغان داشته باشند.
بسیاری از شرکتها نیز با بهره گیری به موقع و سریع از این تکنولوژی ها، برندهای خود را ماندگار تر و به یادماندنی تر می نمایند.

Leave a Reply