Skip to main content
مقالات

نسخه جدید پورتال CGR

By دسامبر 8, 2020مارس 10th, 2021No Comments

نسخه جدید پورتال CGR افتتاح شد. دپارتمان گیتی افروز که همواره در طراحی پورتال ها و سامانه های هوشمند اداری و سازمانی پیشرو بوده و دارای رزومه مشمول بر صدها پروژه ملی ،  منطقه ای و بین المللی می باشد.نسخه جدید پورتال که شامل دپارتمان تخصصی  طراحی سایت در ارومیه و دپارتمان های طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن های هوشمند اداری می باشد. این پورتال از آخرین متدها و تکنولوژی ها بهره میبرد و متخصصین دپارتمان در نظر دارند بهترین های دنیای آي تی را در اختیار کاربران سایت قرار دهیم.

حتی در صورتی که شما هم اکنون دارای یک وب سایت باشید کارشناسان بخش تجزیه ئ تحلیل عملکردی کلی از بخش های فعال و غیر فعال وب سایت موجودتان در اختیار شما قرار می دهند.ما با بکارگیری ابزار اختصاصی در کارگاه وب دپارتمان،کلیه آیتم های موجود در وب سایت شما از جمله بازخورد های مخصوص هر بخش را بصورت تخصصی تجزیه و تحلیل نموده و اقدامات گسترده ای را در این خصوص انجام می دهد از جمله مهندسی محتوا و ارائه نمودار مسیر پیشرفت در راستای اهداف و استراتژی های ویژه کسب و کار شما که همگی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا می باشد.

در دپارتمان توسعه وب راهکار، فرآیند کاملا تخصصی و منحصر به فرد در کل چرخه طراحی سپری می گردد.این فرآیند علاوه بر جامعیت چشم انداز در فرآیند، دارای بهترین عملکرد در تولید محصول نیز خواهد بود.
از ایتدای فرآیند ما توجه به محتوا و استراتژی مطالب عنوان شده در وب سایت یا اپلیکیشن، دقیق ترین معماری اطلاعات صورت گرفته و از ایتدا تا انتهای جرخه ورود کاربر بصورت مهندسی شده تداعی گردیده و برترین استراتژی های روز دنیا در معرفی وب سایت به موتورهای جستجو بکارگیری می گردد.

Leave a Reply