Skip to main content

سیستم مدیریت محتوای دروپال

دروپال یکی از جامع ترین سیستم های مدیریت محتوای موجود است که یک محیط برنامه نویسی بسیار خاص دارد و به میلیون ها وب سایت و اپلیکیشن در سراسر جهان قدرت میبخشد. در دروپال هیچ کد اختصاصی وجود ندارد، به طور کامل توسعه پذیر و انعطاف پذیر بوده و دسترسی به جامعه توسعه دهنده فعال را در سراسر جهان ممکن میسازد. در ادامه به برخی از مزایا و ویژگی های برتراین سیستم مدیریت محتوای قدرتمند اشاره می نماییم.

مزایای سیستم مدیریت محتوای دروپال

ایمنی: دروپال یک سیستم مدیریت محتوا و چارچوب اپلیکیشن ایمن ثابت شده میباشد. با ثبات و امنیت بالا طراحی شده  تا از آسیب های اینترنتی جلوگیری نماید. سازمان های متعددی در سراسر جهان در طراحی اپلیکیشن ها و وب سایت های مهم امنیتی به دروپال اعتماد کرده و آنرا در برابر سختگیرانه ترین استانداردها آزموده اند. بسیاری از مشکلات امنیتی توسط استانداردهای قوی برنامه نویسی این سیستم و فرایند دقیق بررسی کدها پیشگیری میشوند.

اپلیکیشن های دیجیتال یکپارچه: این سیستم به آسانی با اکوسیستم گسترده ای از تکنولوژی های بازاریابی دیجیتال و سایر برنامه های کاربردی کسب وکار ادغام میشود. بنابراین قادر هستید تا از بهترین ابزارها استفاده کرده و ابزارهای جدید بسازید. رابط برنامه نویسی کاربردی (API) دروپال به معنی اتصال محتوا به سایر سایت ها و اپلیکیشن هاست که محتوای قدرتمندتری را میسازد.

ریسپانسیو بودن: دروپال ساخت وب سایت ها و اپلیکیشن هایی را ممکن میسازد که تجارب بهینه بازدیدکننده را بدون درنظرگیری دستگاه مورد استفاده، ارائه میدهد. از طرح ریسپانسیو پشتیبانی میکند و این اطمینان را به شما میدهد که کاربرانتان یک تجربه بی مانند بر روی هر دستگاهی داشته باشند.

مقیاس پذیری: مقیاس پذیری دروپال به این معنی است که این سیستم توانایی و قابلیت مدیریت بزرگترین و پرترافیک ترین سایت ها را دارا میباشد. بدون نیاز به تغییر دادن چیزی میتوانید یک وب سای 5 صفحه ای را به یک وب سایت 5000صفحه ای گسترش دهید، چراکه پارامترهای عملکرد و ایمنی به راحتی توسط ادمین قابل مدیریت میباشند.

تالیف ساده محتوا: مالفان، توسعه دهندگان و ادمین های وب سایت همگی برای براوردن نیازهای خاص خود میتوانند از دروپال استفاده نمایند، چراکه تمام ابزارهای لازم برای خلق و انتشار انواع محتوا وجود دارد. علاوه بر ساخت محتوا این سیستم در خلق محتوای ساختاریافته، تعریف عناصر محتوا، برچسب محتوا مبنی بر ویژگی های خاص و طبقه بندی مرتبط برای محتوا قدرت بسیاری دارد تا بازدیدکنندگان بر اساس نیازشان مطالب را جستجو کرده، یافته و مورد استفاده قرار دهند.

معماری انعطاف پذیر محتوا: دروپال خلق و مدیریت انواع محتوا را مانند ویدئو، مدیریت کاربران، متون، وبلاگ ها، پادکست ها، آمارها و … مقدور میسازد. همچنین ایجاد معماری صحیح محتوا را با استفاده از برنامه و یا رابط ادمین ممکن میکند. بنابراین میتوانید تنها محتوایی را که مناسب با موضوع است، با ابزارهای قدرتمند نمایش دهید.

مولتی سایت: سایت های متعدد را در سراسر سازمان و کمپین های خود بر روی یک پلتفرم منحصربه فرد مدیریت کنید. پلتفرمی که استقرار و خلق آسان و سریع وب سایت را مقدور می نماید.

ابزاری بدون محدودیت برای کسب و کارها: این سیستم هیچ محدودیت و تحمیلی برای کسب وکارها اعمال نمیکند و در مقابل این کسب وکارهای مختلف هستند که دروپال را با توجه به الزامات خاص خود به کار میبرند. اکثر پلتفرم های مدیریت محتوا خواسته های خود را در کسب وکار شما تحمیل میکنند. ولی دروپال عکس این موضوع را انجام میدهد، دروپال راه حل های نامحدودی را ارائه میدهد که از نیازهای خاص کسب و کار شما پشتیبانی می نماید.

چندزبانه: دروپال خلق و مدیریت سایت ها را برای مناطق و کشورهای مختلف آسان میکند. چراکه از زبان های متعددی پشتیبانی می نماید. میتوانید سایت خودتان را جهت ارائه به مخاطبان جهانی و چند زبانه به عنوان بخشی از استراتژی محلی سازی خود، پیکربندی کنید.

جامعه باتجربه و بااستعداد: جامعه جهانی دروپال راه کارهای خود را جهت انجام صحیح امور مختلف به اشتراک میگذارد. توسعه دهندگان دروپال دسترسی به این جامعه جهانی را دارند. بنابراین اگر سوالی داشته باشید، پاسخ شما نزد کسی دیگر در این جامعه خواهد بود که میتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

خدمات محتوا: با مدل داده ای ساختاریافته دروپال میتوانید محتوای خودتان را در طرح بندی های متعدد برای وب سایت ریسپانسیو خود نمایش بدهید. امروزه سازمان ها به اشتراک محتوا در اپلیکیشن ها و کانال های مختلف تمایل دارند تا محتوا را در اختبار مخاطبان قرار دهند. از طرفی تجارب دیجیتال نیز مستلزم انعطاف پذیری است که خدمات محتوای این سیستم این انعطاف پذیری نامحدود را ارائه میدهد.

پایه و اساس قدرتمند: دروپال بر مبنای بسته مدرن تکنولوژی (LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP  قرار گرفته است که همگی بایکدیگر نیازهای مختلف برندها و سازمان های روبه رشد را براورده میکنند.

Leave a Reply