Skip to main content

بازاریابان آنلاین میدانند که داشتن ترافیک بالا برای یک وب سایت کافی نیست، آنچه که اهمیت دارد تبدیل آن ترافیک به مشتری است. داشتن نرخ بالا برای هر کسب و کار آنلاینی کلید موفقیت است و به همین دلیل در این مقاله برخی از بهترین ابزارها برای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت را بررسی میکنیم. اینها ابزارهای مفیدی برای بازاریابانی هستند که به دنبال افزایش و بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت خود و یادگیری برخی تکنیک های جدید بهینه سازی هستند. برخی از این ابزارها کاملا رایگان هستند، در حالیکه برخی از نسخه ها رایگان و پولی و برخی فقط نسخه پولی دارند.

بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت

Google Analytics

گوگل آنالیتیکس به شما کمک میکند تا اطلاعات لازم برای تصمیمگیری هوشمندانه بازاریابی و کسب و کار را در اختیار داشته باشید. این ابزار دربردارنده مجموعه ای از اطلاعات مفید درباره بازدیدکنندگان است.

گوگل آنالیتیکس

SumoMe

SumoMe مجموعه ای از ابزارهای رایگان است که میتوانید برای افزایش ترافیک وب سایت خود از آنها استفاده کنید. از جمله این ابزارها میتوان به این موارد اشاره کرد: List Builder برای پنجره های ایمیل، Share برای افزودن آیکون های اجتماعی، Welcome Mat برای نمایش یک دعوت به عمل تمام صفحه، Heat Maps برای مشاهده جاهایی که بازدیدکنندگان در وب سایت کلیک کرده اند، Smart Bar برای افزودن یک نوار شناور به وب سایت و …

SumoMe

Leadin

متوانید از این ابزار برای برقراری ارتباط و اشکال جذب لید در وب سایت استفاده کنید. منابع ترافیک و محتوایی را که محرک بیشترین تبدیلات بوده بیابید و از روشی که بازدید کنندگان با سایتتان تعامل میکنند آگاهی یابید.

Leadin

Hotjar

این ابزار به شما کمک میکند تا ببینید واقعا بازدیدکنندگان چگونه از وب سایتتان استفاده میکنند. فیدبک کاربران را جمع آوری کرده و بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.

hotjar

BuzzSumo

BuzzSumo یک ابزار بسیار مهم برای بازاریابی محتوا و کمپین های SEO است. این ابزار توانایی تحلیل سریع این را میدهد که کدام محتوا بهترین عملکرد را برای موضوعات مختلف دارد. همچنین میتوانید تاثیرگذاران اصلی برای ترویج محتوای خود را بیابید.

BuzzSumo

HubSpot Website Grader

گریدر وب سایت یک ابزار آنلاین رایگان است که وب سایت شما را در مورد معیارهای اصلی مانند عملکرد، موبایل فرندلی، SEO و همچنین ایمنی رتبه بندی میکند.

Website-Grader-

Clicky

Clicky Web Analytics یک ابزار عالی ست که میتوانید برای بررسی، تجزیه تحلیل و واکنش نشان دادن بلادرنگ به بلاگ یا ترافیک وب سایت از آن استفاده کنید.

clicky

SubjectLine.com

یک ابزار رایگان رتبه بندی است که میتوانید برای ارزیابی نوار عنوان خود از آن استفاده کنید. نتایج حاصل از این ابزار مبنی بر 3 میلیارد پیام ایمیل است.

Subject-Lines

Leave a Reply