بهینه و بازسازی سایت
بهینه و بازسازی سایت
بازسازی وب سایت نه تنها تکنولوژی های جدیدی را برای کسب وکارها به ارمغان خواهد داشت بلکه رشد آینده تجاری را نیز پیش بینی میکند. گروه تخصصی ما در بهینه و بازسازی سایت با توجه نکات اصلی بازسازی سایت ازجمله صفحات پر ترافیک، لینکهای ورودی و کلیدواژه های فعلی سایت شما آماده ارائه برترین خدمات میباشد. خدمات ما در دپارتمان بهینه و بازسازی سایت گیتی افروز چرخه کامل بازسازی وب سایت را در کمک به شما پوشش میدهد:
- خلق یک طرح نوین ریسپانسیو
- جذب بازدیدکنندگان موبایل به وب سایت
- بهبود سفارشی سازی محتوا جهت افزایش تعامل بازدیدکنندگان
- خلق عملکرد جدیدی جهت پشتیبانی از نیازهای تجاری کنونی شما
- رفع اشکالات رابط کاربری و مسائل مربوط به عملکرد پایین
طراحی جدید سایت
آیا میدانید که 68% بازدیدکنندگان صرفا به دلیل طراحی ضعیف یک وب سایت آن را ترک میکنند؟ ما در حل این مشکل به شما کمک میکنیم. تیم ما تکنیکهای قدرتمندی را به کار میگیرد تا وب سایت شما حرفه ای و در هماهنگی با هویت برندتان باشد:
- سرعت بارگذاری بالای صفحه: از آنجاییکه اگر بارگذاری صفحه بیش از 2 ثانیه طول بکشد 49 درصد بازدیدکنندگان صفحه را ترک میکنند، این سرعت بهینه میگردد.
- UL کاربرپسند و ریسپانسیو: دستیابی آسانی را از دستگاه های گوناگون موبایل با اندازه های مختلف صفحه نمایش مقدور مینماید.
- قابلیت های تجسم گسترده: محتوای شما قابل فهمتر شده و با کمک آیکون ها، جداول، ویدیوها و تصاویر تعامل آسانتر میگردد.
- روش های قالب بندی منسجم: شامل سرفصل ها، زیرمجموعه ها، فهرست ها و سایر عناصر اصلی
- مسیریابی آسان: دسترسی آسان به وب سایت و مطالعه مطالب
- UX شخصی: فقط محتوای مرتبط را به بازدیدکنندگان پیشنهد میکند.
انتقال محتوا
چالش برانگیزترین بخش از یک پروژه بازسازی وب سایت انتقال محتوای آن است که تا 50 درصد هزینه های توسعه را به خود اختصاص میدهد. ولی اگر به درستی برنامه ریزی نگردد هزینه کلی را به طور قبل ملاحظه ای افزایش خواهد داد.
رویکرد همه جانبه
قبل از راه اندازی یک CMS جدید فهرستی از محتوایتان تهیه کرده و مسیر انتقال محتوا را شکل میدهیم تا از دوباره کاری پرهزینه جلوگیری گردد. انتقال خودکار صدها صفحه به یک پلتفرم جدید بدون تاثیرگذاری بر کیفیت محتوا نخواهد بود. ما برای مقابله با داده های ساخت یافته از برنامه نویسی استفاده میکنیم.( اطلاعاتی که به موتورهای جستجو کمک میکند صفحات شما را بهتر بشناسند، مانند عناوین وتوضیحات و ...) البته محتوای بدون ساختار مانند متن ها،تصاویر، ویدیوها و... مستلزم تنظیمات دستی است. محتوای ایجادشده توسط کاربر تحت تاثیر سبک های قالب بندی و سیاست های نشری متعدد است. این مساله باعث شده که HTML به طور چشمگیری از صفحه ای به صحفه دیگر متفاوت باشد. انتقال دستی فرصت پاک کردن کدها و آماده سازی محتوا را برای یک طرح جدید فراهم میکند. بنابراین ما هردوی این رویکردها را ترکیب کرده ایم تا مطمعن باشیم که روش جدید از مزایای هر دو روش بهره برده و نقاط ضعف حذف شده است.
حفظ تعادل بهینه سازی موتور جستجو
آیا میدانید که بازسازی وب سایت منجر به 60-70 درصد افت ترافیک جستجو میگردد؟ که معمولا دلیل آن تغییرات URL است که به ناچار باعث افت در رتبه های صفحه میگردد. زمانیکه حضور کلی وب سایتتان را در موتورهای جستجو از دست دادید، به دست آوردن مجدد موقعیتتان ماه ها طول خواهد کشید. تیم ما یک استراتژی انتقال SEO اجرا میکند تا قدرت وب سایت شما حفظ گردد. گام های اصلی در اینجا عبارت اند از:
- جستجو در وب سایت جهت یافتن بهترین ساختار و به دست آوردن فهرستی از تمام URL ها
- حفظ لینک های ورودی که در موتورهای جستجو بسیار باارزش است
- تنظیم تغییر مسیرهای متعدد زمانیکه باید ساختار URL تغییر کند
- انجام یک حسابرسی جامع SEO برای آگاهی از اینکه چه مشکلات ساختاری و طراحی باید حل شود تا شما را در جستجوها بالاتر ببرد
- انجام بهینه سازی در صفحه( برای مثال ارتقاء و بهبود متا تگ ها)

طراحی وب سایت برای کسب و کار
اینترنت ابزار قدرتمندی است که پیام شما را بدون زحمت و ترک محل در سراسر جهان منتشر می کند. امروزه هر کسب و کار بزرگ و کوچک محلی یا بین المللی، وب سایتی برای خود ایجاد کرده است. طراحی وب سایت برای معرفی کسب و کار یکی از روش های الزامی برای هر کسب و کاری است تا خود را به جهان معرفی کند.
در طراحی وب سایت برای معرفی کسب و کار، افراد محصول یا خدمات شما را دیده و ارزیابی می کنند. بنابراین وب سایت تجاری در ارتباط با جذب مشتریان و معرفی کسب و کارتان است.

استراتژی ساخت لینک و بهبود سئو
دنیای بازاریابی دیجیتال در طی دو سال اخیر نسبت به هر زمان دیگری تغییر کرده است که از دلایل اصلی آن میتوان به آپدیت های الگوریتم هایی همچون گوگل پاندا و گوگل پنگوئن اشاره کرد. هر دوی این الگوریتم ها بهترین شیوه و روش های بازاریابی آنلاین از جمله چگونگی ساخت وب سایت ها و نحوه ایجاد لینک ها را تغییر داده اند.

مقابله با کلیک های نامعتبر در گوگل ادوردز
سالانه کلیک های نامعتبر بهای سنگینی را برای بازاریابان با درآمد و فرصت های از دست رفته در پی دارد. اگر از سرویس گوگل ادوردز استفاده میکنید ضروری است که این تخریب احتمالی منابع بازارابی تان را مورد توجه قرار دهید.
گوگل کلیکهای نامعتبر را به عنوان" هرگونه کلیکی که به شکل مصنوعی هزینه های تبلیغ کننده یا درآمد ناشر افزایش میدهد" در نظر میگیرد. تیم کیفیت تبلیغات گوگل بر ترافیک شبکه تبلیغاتی نظارت میکند تا مانع از این شود که تبلیغ کنندگان برای ترافیک نامعتبرهزینه پرداخت کنند.

طراحی مجدد وب سایت: سوالاتی که باید قبل از شروع بپرسید
با رشد کسب و کار، وب سایت و حضور آنلاین کسب و کار نیز باید همراه با آن تکامل یابد. گرایشات در طول زمان تغییر میکننند و برای اینکه کسب و کارتان همراه با این تغییرات پیش برود، طراحی وب سایت شما مستلزم به روزرسانیهای منظم برای حفظ این مدرنیته است.
بااینحال، در اغلب موارد طراحی مجدد وبسایت مورد نیاز است. طراحی شما ممکن است به روز نبوده و عملکرد ضعیفی داشته باشد و یا بازدیدکنندگان شما را به مرحله تبدیل به مشتری نرساند.

کدام سیستم مدیریت محتوا بهتر است؟
ساخت یک وب سایت، وبلاگ یا برنامه وب با یک سیستم مدیریت محتوا می تواند مزایای زیادی داشته باشد: می توانید محتوای وبسایتتان را دیده و زمان به روزرسانی آن را کنترل کنید. کارهای اجرایی اصلی معمولا نیازی به تجربه برنامه نویسی ندارند. با این حال، هنگام سفارشی سازی و گسترش یک وبسایت طراحی شده با CMS تخصص توسعه دهنده می تواند یک وبسایت ابتدایی را به وبسایتی کاملا قدرتمند و منحصر به فرد تبدیل کند.
سیستم های مدیریت محتوای بسیاری برای انتخاب وجود دارد که همه آنها یک وجه اشتراک دارند: آنها طراحی شده اند که هنگام اجرای مناسبی باشند.CMS های مختلفی وجود دارد، مانند Wixو Squarespaceتا گزینه های قابل سفارشی سازی با قدرت درونی بیشتر مانند وردپرس و دروپال. کدام سیستم مدیریت محتوا برای شما مناسب است؟

دامنه “Domain” چیست؟
دامین یا دامنه “Domain” نامی است که وب سایت از طریق آن قابل دستیابی خواهد بود. هر دامنه از دو بخش یعنی نام و پسوند تشکیل شده است. نام دامنه بخشی است که گویای نام برند یا فعالیت شما بوده و آن را به دلخواه خود انتخاب می نمایید. انتخاب نام پرمعنا برای سایت یکی از مهمترین معیارهای یک وب سایت خوب است. در واقع نام دامنه همان نام سایت است و پسوند دامنه شما بیانگر نوع سایت شما خواهد بود. بخش های مختلف دامنه با نقطه (دات) از هم جدا شدهاند. قسمت اول دامنه شامل ماهیت آدرس یعنی "www"، قسمت دوم شامل نام دامنه، قسمت سوم شامل پسوند موضوعی یا جی تی ال دی (Generic) و قسمت آخر شامل پسوند کشوری یا محلی یا سی تی ال دی (Country) است.

موتورهای جستجو چگونه کار میکنند؟
هنگامیکه جستجویی در یکی از موتورهای جستجو انجام شده و نتایج جستجو ارائه می شود، کاربران نتیجه کار بخش های متفاوت این موتورهای جستجو را می بینند. یک موتور جستجو از پیش پایگاه داده اش را آماده کرده و این گونه نیست که درست در همان لحظه جستجو تمام وب را بگردد. بسیاری از خود می پرسند که چگونه ممکن است گوگل در کمتر از یک ثانیه تمام سایت های وب را بگردد و میلیون ها صفحه را در نتایج جستجوی خود اراعه کند؟ گوگل و هیچ یک از موتورهای جستجو توانایی انجام این کار را ندارند. همه آنها در زمان پاسخ گویی به جستجوهای کاربران، تنها در پایگاه داده ای که در اختیار دارند به جستجو می پردازند و نه در وب!

نکات طراحی وب سایت در موبایل و دسکتاپ
امروزه همه می دانیم که تجربه بازدید از یک وبسایت در دسکتاپ بسیار متفاوت از نسخه موبایل آن است. جهت یابی ها در این پلتفرم ها با یکدیگر تفاوت دارد. در موبایل بجای ماوس از لمس انگشت استفاده می کنیم و انجام برخی از کارها بسیار دشوارتر است. به همین دلیل است که طراحی تجربه وب سایت جهت براوردن نیازهای کاربران موبایل بسیار حائز اهمیت میباشد. در ادامه سه جزء کلیدی در طراحی یک وب سایت را مطرح میکنیم که باید در نسخه موبایل و دسکتاپ از یکدیگر متمایز باشند.

اشتباهات بازاریابی محتوا در سئو
امروزه اغلب شرکتها سرمایهگذاریهای قابل توجهی از زمان و پول را بر روی بازاریابی محتوا انجام میدهند ولی از اشتباهات بازاریابی محتوا اطلاعی ندارند. "محتوا" شیءمحوری در هر استراتژی بازاریابی دیجیتالی موفق است. این اشتباهات میتوانند تاثیرات قابل توجهی بر روی موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشند.

انواع گوگل پنالتی و شناسایی آن ها
هر کدام از انواع گوگل پنالتی تاثیرات مختلفی بر روی وب سایت دارد. هنگای که وب سایتی قوانین گوگل را نقض کند یکی از دو نوع جریمه های گوگل پنالتی برایش رخ می دهد و بازدید از وب سایت به شدت کاهش می یابد.