مشاوره بازاریابی

مشاوره بازاریابی

مشاوره بازاریابی

ارتباط با ما

مفاهیم کلیدی برای تحلیل و مشاوره موثر بازاریابی

از آنجاییکه یک کسب و کار پابرجا همیشه باید به دنبال تعامل در بازاریابی دیجیتال باشد، لازم است که حضور دیجیتال خودتان را در تمام کانال های آنلاین از طریق جستجوی مخاطب هدفتان، شناسایی گرایش های دیجیتال و صنعت، اندازه گیری و ارتقاء حضور آنلاین در طول زمان رشد دهید.

مشاوره بازاریابی

جستجوی مخاطب هدف خود

شناخت دقیق مشتریان و حضور دیجیتال برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان از اصول اصلی بازاریابی آنلاین موفق است. لازم است کسب و کار شما فراتر از حدس و گمان در مورد ویژگی های جمعیتی هدف رفته و به جای آن زمانی را برای آنالیز اینکه مشتریان چه کسانی هستند و چه کاری را به صورت آنلاین انجام میدهند اختصاص دهد.

با جستجوی مسائلی از قبیل فعالیت در شبکه های اجتماعی، میزان آشنایی با اینترنت، سن، جنسیت، تحصیل و پلتفرم های آنلاین مورد استفاده، کسب و کارتان میتواند یک برنامه جامع طراحی کند که استراتژی محتوا، معماری وب سایت، ادغام و یکپارچگی رسانه های اجتماعی و توسعه کمپین موبایل را شامل میشود.

آنالیز گسترده مخاطب، مستلزم صرف زمان و نیرو است ولی زمانیکه یافته های آن را در استراتژی دیجیتال خود اجرا کردید آنرا موثر خواهید یافت.

مشاوره بازاریابی

شناسایی منابع بالقوه برای توسعه دیجیتال

ارزیابی حضور فعلی آنلاین خود و گرایش های بازاریابی دیجیتال ویژه صنعت خود، گام نخست خلق یک کمپین بازاریابی دیجیتال موثر میباشد.

از طریق انجام یک آنالیز رقابتی تکنیک های بازاریابی دیجیتال که در گذشته موفقیت آمیز بوده اند، میتوانید تلاش های آنلاین خودتان را بسنجید. داده نمایی تعاملی، کمپین ایمیلی برای تعیین ویژگی ویدیوها، برنامه ریزی و هماهنگی یک رویداد، تشویق شرکت کنندگان برای توییت کردن با هشتگ های شخصی برخی از روش های منحصربه فردی هستند که میتوانید با ROI قابل اندازه گیری، بازاریابی را برای مخاطبان خود انجام دهید.

مشاوره بازاریابی

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق، مستلزم صرف زمان است

زمانیکه به دنبال گسترش تلاش های بازاریابی فعلی هستید تا بازاریابی دیجیتال را به آن تلاش ها بیافزایید، لازم است بدانید که رسیدن به نتایج فوری اغلب غیرمعمول است و پیشرفت کسب و کار ممکن است ماه ها طول بکشد.

قبل از خلق یا بازسازی حضور آنلاین خودتان، باید منابع موجود و دارایی های کسب و کارتان را که اهرم برندینگ برای جلب مشتری هستند، آنالیز و بررسی نمایید. آنالیز نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدهای تلاش های بازاریابی کنونی کسب و کارتان تعیین میکند که بودجه بازاریابی شما باید بر چه نوع از کانال های بازاریابی آنلاین تمرکز داشته باشد و چه جاهایی میتوانید از طریق حذف تکنیک های غیر موثر در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

آنالیز و برنامه ریزی دقیق رشد دیجیتال، مستلزم صبر و استقامت است ولی زمانیکه به درستی انجام شود نفوذ برند شما را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

مشاوره بازاریابی

بررسی رشد کسب وکار و تغییرات صنعت

یک کمپین بازاریابی، مستلزم آنالیز و به روزرسانی های مداوم است تا برای حضور آنلاین موثر باقی بماند. همانند تکامل صنعت در طول زمان، بازاریابی دیجیتال همیشه در حال تغییر است و استراتژی های بازاریابی دیجیتال کسب و کار نیز جهت تعامل موثر با مشتریان نیازمند تغییر میباشد. بدون اصلاحات مداوم در تلاش های بازریابی آنلاین خود، به مرور زمان کمپین شما تاثیرگذاری خودش را از دست خواهد داد و شما ROI کمتری از بودجه بازاریابی تان تولید خواهید کرد.

تکنیک های بازاریابی آنلاین قدیمی برای مشتریان خوشایند نخواهند بود و میتوانند آنها را تبدیل به رقیبانی کنند که کمپین های بازاریابی آنها انعکاس بیشتری از گرایش های کنونی بازاریابی دیجیتال دارد.

تغییرات مناسب و تلاش های بازاریابی آنلاین موثر، موجب رشد حضور دیجیتال کسب و کارتان به مرور زمان می شود و به طور مداوم نرخ تبدیل کسب و کارتان را توسعه می دهد. ​