Skip to main content

آنالیز و مشاوره بازاریابی

تیم مشاوران گیتی افروز یکی از تخصصی ترین گروه ها در زمینه مشاوره بازاریابی است. ما تمام آنچه را که برای توسعه و اجرای طرح های بازاریابی مانند طراحی برند، انتخاب کانال های مختلف، توسعه و گسترش دارایی های کسب و کار و انتقال پیامتان به مخاطب صحیح نیاز دارید با برترین متدهای روز دنیا ارائه داده و برای بهینه سازی کسب و کارتان مشاوره مستمر انجام میدهیم. 

 

مفاهیم کلیدی برای تحلیل و مشاوره موثر بازاریابی


از آنجاییکه یک کسب و کار پابرجا همیشه باید به دنبال تعامل در بازاریابی دیجیتال باشد، لازم است که حضور دیجیتال خودتان را در تمام کانال های آنلاین از طریق جستجوی مخاطب هدفتان، شناسایی گرایشهای دیجیتال و صنعت، اندازه گیری و ارتقاء حضور آنلاینتان در طول زمان رشد دهید.

 

شناسایی منابع بالقوه برای توسعه دیجیتال

جستجوی مخاطب هدف خود


شناخت دقیق مشتریان و حضور دیجیتال برای رسیدگی به نیازهای این مشتریان از اصول اصلی بازاریابی موفق آنلاین است. لازم است که کسب و کار شما فراتر از حدسیات در مورد ویژگی های جمعیتی هدف رفته و به جای آن زمانی را برای آنالیز اینکه مشتریان چه کسانی هستند و اینکه چه کاری را به صورت آنلاین انجام میدهند اختصاص دهد. با جستجوی مسائلی از قبیل فعالیت رسانه اجتماعی، میزان آشنایی با به کارگیری اینترنت، سن ، جنسیت، تحصیل و پلتفرم های آنلاین مورد استفاده، کسب و کارتان میتواند یک برنامه جامع طراحی کند که استراتژی محتوا، معماری وب سایت، ادغام و یکپارچگی رسانه های اجتماعی و توسعه کمپین موبایل را شامل میشود. آنالیز گسترده مخاطب مستلزم صرف زمان و نیرو است ولی زمانیکه یافته های انرا در استراتژی دیجیتال خود اجرا کردید آنرا موثر خواهید یافت.

 

جستجوی مخاطب هدف خود

شناسایی منابع بالقوه برای توسعه دیجیتال


ارزیابی حضور فعلی انلاین خود و گرایش های بازاریابی دیجیتال ویژه صنعت خود، گام نخست به سمت خلق یک کمپین بازاریابی دیجیتال موثر میباشد. از طریق انجام یک آنالیز رقابتی تکنیکهای بازاریابی دیجیتال که در گذشته موفقیت امیز بوده اند، میتوانید تلاش های آنلاین خودتان را بسنجید. داده نمایی تعاملی، یک کمپین ایمیل که ویدیوهای اموزشی را تعیین ویژگی می کند ویا برنامه ریزی و هماهنگی یک رویداد، تشویق شرکت کنندگان برای توییت کردن با هشتگ های شخصی برخی از روش های منحصربه فردی هستند که میتوانید با ROI قابل اندازه گیری، بازاریابی را در مخاطبان خود انجام دهید.

 

راه اندازی یک کسب و کار

راه اندازی یک کسب و کار برای موفقیت آنلاین مستلزم صرف زمان است


زمانیکه به دنبال گسترش تلاش های بازاریابی موجود هستید تا بازاریابی دیجیتال را به آن تلاش ها بیافزایید، لازم است بدانید که رسیدن به نتایج سریع تجاری اغلب غیرمعمول است و برای اینکه کسب و کار شما به پیشرفت قابل ملاحظه ای برسد ماهها طول میکشد. قبل از خلق یا بازسازی حضور انلاین خودتان باید منابع موجود و دارایی های کسب و کارتان را که اهرم برندینگ برای جلب مشتری هستند، آنالیز و بررسی نمایید. آنالیز نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدیدهای تلاش های بازاریابی کنونی کسب و کارتان تعیین میکند که بودجه بازاریابی شما باید بر چه نوع از کانال های بازاریابی آنلاین تمرکز داشته باشد و چه جاهای میتوانید از طریق حذف کردن تکنیکهای غیر موثر در هزینه ها صرفه جویی نمایید. آنالیز و برنامه ریزی دقیق رشد دیجیتال مستلزم صبر و استقامت است  ولی زمانیکه به درستی انجام شود نفوذ برند شما را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

 

پیگیری رشد کسب وکار

بررسی رشد کسب وکار و تغییرات صنعت


یک کمپین بازاریابی مستلزم انالیز به روزرسانی های مداوم است تا برای حضور آنلاین موثر باقی بماند. همانند تکامل صنعت در طول زمان، بازاریابی دیجیتال همیشه درحال تغییر است و استراتژی های بازاریابی دیجیتال کسب و کار نیز جهت تعامل خوب با مشتریان نیازمند تغییر میباشد. بدون اصلاحات مداوم در تلاش های بازریابی آنلاینتان ، به مرور زمان کمپین شما تاثیرگذاری خودش را از دست خواهد داد و شما ROI  کمتری از بودجه بازاریابی تان تولید خواهید کرد. تکنیک های بازاریابی آنلاین قدیمی برای مشتریان خوشایند نخواهد بود و میتواند آنها را تبدیل به رقیبانی کند که کمپین های بازاریابی انها انعکاس بیشتری از گرایش های کنونی دیجیتال بازاریابی دارد. با انجام تغییرات مناسب و تلاش های بازاریابی آنلاین خوب ، حضور دیجیتال کسب و کارتان در طول زمان رشد کرده و به طور مداوم تولید تبدیل میکند.