طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا با پویایی، انعطاف پذیری، هسته قابل حمل و قدرتمند، سیستمی استاندارد، پلاگین ها و قالب های ویژه است. طراحی سایت با وردپرس امکان مدیریت و ویرایش کارآمد محتوای وب سایتی را که منعکس کننده یک کسب و کار درحال رشد است ارائه میدهد. 

مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

طراحی سایت با وردپرس WordPress
طراحی سایت با وردپرس WordPress

آسان بودن استفاده از وردپرس
استفاده و مدیریت سایت طراحی شده با وردپرس برای بیزینس های کوچک و یا شرکت های بزرگ آسان است. طراحی بدون پیچیدگی وردپرس شما را در تمرکز بیشتر بر محتوای سایت و بلاگ یاری می‌کند. کار با وردپرس و مدیریت سایت وردپرس نیازمند هیچ دانش اولیه و پیش زمینه فنی نمی باشد . هم اکنون ۲۴ درصد از صفحات کل اینترنت توسط وردپرس طراحی شده اند و مخاطبان گوناگون آن می توانند وردپرس را به سیستم مدیریت محتوای (CMS) مورد نیاز شما برای گسترش تجارت اینترنتی تان تبدیل کنند.

طراحی وبسایت با وردپرس WordPress
طراحی وبسایت با وردپرس WordPress

سفارشی سازی وردپرس
طراحی سایت با وردپرس شما را قادر میکند تا با یک طرح سفارشی هویت و برند منحصر بفرد خود را ارائه دهید . صفحات وردپرس انواع صنایع و ۱۲۰ زبان مختلف در سرتاسر دنیا را دربرگرفته است و قابلیت سفارشی سازی را در تناسب با تجارت شما به سادگی مهیا می کند. هم چنین وردپرس امکان یکپارچه سازی سایت و بلاگتان را فراهم میکند تا همه ی خدمات آنلاینتان از یک سایت قابل دسترسی باشد.

سازگاری وردپرس با SEO
سازگاری وردپرس با SEO

سازگاری وردپرس با SEO
کد های مورد استفاده در طراحی سایت با وردپرس، سازگار، ساده و موثر می باشند . این بهینگی به موتور های جستجو امکان خواندن و ایندکس کردن آسان محتوای سایتتان را می‌دهد. هم چنین کارشناسان SEO ی ما میتوانند شما را در ارزیابی و انتخاب موضوعات مناسب و حتی در تدوین محتوای بهینه سازی شده برای پیشرفت بهتر در این زمینه یاری کنند. هر صفحه ای که می‌سازید می‌تواند در راستای یک کلمه یا عبارت خاص با استفاده از متا تگ ها ، توضیحات متا و دیگر ویژگی هایی که در افزونه های وردپرس تعبیه شده بهینه سازی گردد. بهینه سازی سایت شما برای جستجو و ارائه تجربه کاربری مثبت به بازدیدکنندگان باعث رشد آمار بازدید و ترافیک غیر کاذب سایت شما شده و رتبه ی وبسایت تان را از رقبایتان بیشتر می‌کند.

سفارش طراحی وبسایت با وردپرس wordpress
سفارش طراحی وبسایت با وردپرس wordpress

افزایش شهرت و اعتبار برند
تولید مداوم محتوای جدید که موضوعات مربوط به صنعت و پیشه ی شما را به سایتتان ارجاع بدهد ،شما را پرچمدار شرکت های رقیب در بازار میسازد. با سفارش طراحی سایت با وردپرس فضایی در اختیار دارید که می توانید محتواهای متعددی را برای افزایش اعتبار برندتان درمیان مشتریان بالقوه داشته باشید. وردپرس به شما امکان ایجاد بحث، دریافت نظرات و بازخورد های عمومی و ادمین نمودن چندین نفر با اختیارات مدیریتی را فراهم میکند. ایجاد و حفظ جایگاهتان به عنوان عضوی فعال در صنعت خود برای سایتتان جاذبه ایجاد کرده و موجب افزایش آگاهی از نام تجاری شما میگردد.

طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت با وردپرس

ریسپانسیو بودن و سازگاری با موبایل وردپرس
داشتن یک وب سایت که برای صفحات موبایل و تبلت ها بهینه سازی شده باشد ، یکی از نیاز های ضروری هر تجارت اینترنتی می باشد. افرادی که در حال رفت و آمد ، مسافرت، یا حتی استراحت در منزل بوده و اکثر مطالعات آن ها از طریق گوشی و تبلت شان صورت می‌گیرد بخش بزرگی از کاربران اینترنت را تشکیل می دهند. یکی از مزیت های طراحی سایت با وردپرس ریسپانسیو بودن خودکار آن است که سایت شما را با صفحه ی گوشی و تمام دستگاه های دیگر متناسب می‌کند. این ویژگی شامل اندروید و iOS هم می‌باشد و سایت شما با هر دوی این سیستم عامل ها سازگار خواهد بود. داشتن این انعطاف پذیری شما را از ساختن سایت مجزایی که صرفا برای گوشی و پلتفرم های موبایل باشد بی نیاز می‌سازد. ریسپانسیو بودن یک سایت هم به نفع شماست و هم به نفع مشتریان و مخاطبان سایت شما.

توسعه دهندگان دپارتمان طراحی سایت گیتی افروز یکی از تخصصی ترین گروه ها در زمینه طراحی سایت با وردپرس بوده و با یکپارچه سازی بلاگ و وب سایت شما در یک پلتفرم منجسم دسترسی سریع و آسان کاربران شما را به محتوای مورد نیاز خود فراهم مینماید تا تجربه کاربری منحصر بفردی را برای بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.