طراحی سایت با دروپال
طراحی سایت با دروپال
دروپال یک سیستم مدیریت محتوای منعطف برای خلق وب سایتهای با قابلیت بالا و نرم افزارهای موبایل میباشد که پتانسیل نامحدود، ماژول ها و ویژگی های استاندارد منحصربه فردی همچون تالیف ساده محتوا، عملکرد قابل اعتماد و ایمنی بسیار بالا دارد. در این میان وجه تمایز دروپال از سایر سیستم های مدیریت محتوا انعطاف پذیری آن است؛ ماژولار بودن یکی از اصول اساسی طراحی سایت با دروپال میباشد.
- ویژگی های متنوع دروپال امکان خلق یک وب سایت یا اپلیکیشن موبایلی را فراهم میکند که قادر به تکمیل نیازهای بازاریابی انلاین موجود برای تمام کسب وکارها می باشد.
- صرفنظراز نوع صنعت یا اندازه کسب و کار، دروپال گزینه های قابل تنظیم جهت برآوردن نیازهای تجاری شما و کنترل اجرایی جهت حفظ امنیت دیجیتالی را ارائه میدهد.
- تیم ما یک وب سایت قابل مدیریت برای شما طراحی می کند که اهداف کسب وکارتان را منعکس نموده و مخاطبان مجذوب برند شما گردند.
مزایای توسعه دروپال چیست؟
سازمان دهی
طراحی محتوای وب سایت به روشی که هدایت و مسیریابی درآن برای کاربران آسان باشد از اهمیت بسزایی برخورداراست. دروپال ابزارها و گزینه های بی شماری را جهت کمک به شما در سازماندهی، مقوله بندی و ارائه تمام اطلاعاتی که مشتریانتان نیاز دارند فراهم میکند. توسعه دهندگان ما به شما کمک میکنند تا لیستهای سفارشی را به روشی خلق نمایید که محتوای مرتبط آن با علایق خاص مخاطبانتان درهماهنگی باشد. برای یک وب سایت تجارت الکترونیک با حجم وسیعی از تولیدات، در اختیار داشتن یک چنین سطحی از سفارشی سازی هر کسب و کاری را برای مخاطبان جذاب و قابل دسترس کرده و درنتیجه رتبه شما بین رقبایتان به صورآنلاین افزایش می یابد.
کنترل اجرایی
مدیریت وب سایتی که محتوای زیادی را تولید میکند مستلزم برخی مسئولیتهای اجرایی است. پلتفرم دروپال کنترل کلی بر روی آنچه که تولید میکنید و همچنین نظارت بر تمام صفحات را به شما میدهد. شما تعیین میکنید که چه کسی در سازمان شما دسترسی اجرایی داشته و چه کسی اجازه انجام چه کاری را در ارتباط با اصلاح محتوا دارد. هر کدام از این نقشها میتوانند اجازه های اختصاصی داشته باشند که یک روش دقیق و سازمان یافته را از مدیریت انچه که در وب سایتتان درحال انجام است واینکه منشا ان چیست به شما میدهد. دپارتمان طراحی سایت ما میتواند در توسعه و اجرای یک طرح جهت مدیریت موثر محتوایتان کمک کرده و وب سایتتان را با اطلاعاتی که شما را به سمت تبادلات و ترافیک خوب هدایت میکند، تکمیل نماید.
بهینه سازی
در تلاش های بازاریابی آنلاین هرکسب وکاری بهینه سازی موتور جست وجو (SEO) نقشی کلیدی در موفقیت دارد. گزینه های قالب بندی متنوع دروپال این امکان را به شما میدهد تا صفحات پرمحتوا بر روی وب سایتتان بگنجانید. مزیت نمایش منعطف، سایت شما را قادر به کارکردن با الگوی مورد ترجیح موتور جست وجو نموده و از طریق رتبه بندی خوب برای لغات کلیدی مهم ایجادکننده ترافیک کسب و کارتان را به یک پیشرو در صنعتتان تبدیل نماید. یک وب سایت یا اپلیکیشن موبایل حاوی اطلاعات مفید همراه با طرحی جذاب بدون شک بهترین پلتفرم برای مخاطبان جهت ارتباط با سایتتان خواهد بود.
بنیان
وب سایت شما مبنای اصلی تمام تلاشهای بازاریابی تان است. نخستین مکانی است که در آن مخاطبان برای ارتباط با شما تلاش کرده و لینک دهی از سایر پایگاه ها و وب سایتها در آن موجب آشنایی مشتریان بالقوه خواهند شد. افراد از وب سایت شما برای شناختن هرچه بیشتر تجارتتان استفاده میکنند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که یک مبنای منسجم برای کسب وکارتان جهت ایجاد حضوری دیجیتال فراهم میشود. از طریق گزینه های متنوع مانند یکپارچگی رسانه های اجتماعی تجارت شما میتواند با کاربران ارتباط یافته، مخاطب شما را جلب کرده و به بازار گسترده تری دست یابد. توسعه دهندگان ما در دپارتمان طراحی سایت میتوانند این مبنا را به بهترین شکل برای کسب و کار شما خلق نموده و تجارتتان همراه با رشد آنلاین برندتان گسترش یابد.
انعطاف پذیری
از کسب و کارهای محلی گرفته تا شرکت های جهانی، هسته دروپال انعطاف پذیری لازم را برای ارائه یک وب سایت یا نرم افزار موبایل جهت برآوردن نیازهای سفارشی سازی شده دارا میباشد. دروپال قابلیت و توانایی در خلق هرچیزی از قبیل بلاگ های شخصی تا برنامه های اقتصادی که مناسب صنعت و بازار شما است، دارا میباشد. دروپال با تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها کار میکند که یک طرح رسپانسیو را آسانتر از هر زمانی مقدور میکند. تیم ما میتواند در خلق یک استراتژی منحصربه فرد برای تجارت شما با استفاده از دروپال کمک نماید و پایگاهی را توسعه دهد که تمام آنچه را که وب سایت یا اپلیکیشن موبایل شما نیاز دارد انجام میدهد.

طراحی وب سایت برای کسب و کار
اینترنت ابزار قدرتمندی است که پیام شما را بدون زحمت و ترک محل در سراسر جهان منتشر می کند. امروزه هر کسب و کار بزرگ و کوچک محلی یا بین المللی، وب سایتی برای خود ایجاد کرده است. طراحی وب سایت برای معرفی کسب و کار یکی از روش های الزامی برای هر کسب و کاری است تا خود را به جهان معرفی کند.
در طراحی وب سایت برای معرفی کسب و کار، افراد محصول یا خدمات شما را دیده و ارزیابی می کنند. بنابراین وب سایت تجاری در ارتباط با جذب مشتریان و معرفی کسب و کارتان است.

استراتژی ساخت لینک و بهبود سئو
دنیای بازاریابی دیجیتال در طی دو سال اخیر نسبت به هر زمان دیگری تغییر کرده است که از دلایل اصلی آن میتوان به آپدیت های الگوریتم هایی همچون گوگل پاندا و گوگل پنگوئن اشاره کرد. هر دوی این الگوریتم ها بهترین شیوه و روش های بازاریابی آنلاین از جمله چگونگی ساخت وب سایت ها و نحوه ایجاد لینک ها را تغییر داده اند.

مقابله با کلیک های نامعتبر در گوگل ادوردز
سالانه کلیک های نامعتبر بهای سنگینی را برای بازاریابان با درآمد و فرصت های از دست رفته در پی دارد. اگر از سرویس گوگل ادوردز استفاده میکنید ضروری است که این تخریب احتمالی منابع بازارابی تان را مورد توجه قرار دهید.
گوگل کلیکهای نامعتبر را به عنوان" هرگونه کلیکی که به شکل مصنوعی هزینه های تبلیغ کننده یا درآمد ناشر افزایش میدهد" در نظر میگیرد. تیم کیفیت تبلیغات گوگل بر ترافیک شبکه تبلیغاتی نظارت میکند تا مانع از این شود که تبلیغ کنندگان برای ترافیک نامعتبرهزینه پرداخت کنند.

طراحی مجدد وب سایت: سوالاتی که باید قبل از شروع بپرسید
با رشد کسب و کار، وب سایت و حضور آنلاین کسب و کار نیز باید همراه با آن تکامل یابد. گرایشات در طول زمان تغییر میکننند و برای اینکه کسب و کارتان همراه با این تغییرات پیش برود، طراحی وب سایت شما مستلزم به روزرسانیهای منظم برای حفظ این مدرنیته است.
بااینحال، در اغلب موارد طراحی مجدد وبسایت مورد نیاز است. طراحی شما ممکن است به روز نبوده و عملکرد ضعیفی داشته باشد و یا بازدیدکنندگان شما را به مرحله تبدیل به مشتری نرساند.

کدام سیستم مدیریت محتوا بهتر است؟
ساخت یک وب سایت، وبلاگ یا برنامه وب با یک سیستم مدیریت محتوا می تواند مزایای زیادی داشته باشد: می توانید محتوای وبسایتتان را دیده و زمان به روزرسانی آن را کنترل کنید. کارهای اجرایی اصلی معمولا نیازی به تجربه برنامه نویسی ندارند. با این حال، هنگام سفارشی سازی و گسترش یک وبسایت طراحی شده با CMS تخصص توسعه دهنده می تواند یک وبسایت ابتدایی را به وبسایتی کاملا قدرتمند و منحصر به فرد تبدیل کند.
سیستم های مدیریت محتوای بسیاری برای انتخاب وجود دارد که همه آنها یک وجه اشتراک دارند: آنها طراحی شده اند که هنگام اجرای مناسبی باشند.CMS های مختلفی وجود دارد، مانند Wixو Squarespaceتا گزینه های قابل سفارشی سازی با قدرت درونی بیشتر مانند وردپرس و دروپال. کدام سیستم مدیریت محتوا برای شما مناسب است؟

دامنه “Domain” چیست؟
دامین یا دامنه “Domain” نامی است که وب سایت از طریق آن قابل دستیابی خواهد بود. هر دامنه از دو بخش یعنی نام و پسوند تشکیل شده است. نام دامنه بخشی است که گویای نام برند یا فعالیت شما بوده و آن را به دلخواه خود انتخاب می نمایید. انتخاب نام پرمعنا برای سایت یکی از مهمترین معیارهای یک وب سایت خوب است. در واقع نام دامنه همان نام سایت است و پسوند دامنه شما بیانگر نوع سایت شما خواهد بود. بخش های مختلف دامنه با نقطه (دات) از هم جدا شدهاند. قسمت اول دامنه شامل ماهیت آدرس یعنی "www"، قسمت دوم شامل نام دامنه، قسمت سوم شامل پسوند موضوعی یا جی تی ال دی (Generic) و قسمت آخر شامل پسوند کشوری یا محلی یا سی تی ال دی (Country) است.

موتورهای جستجو چگونه کار میکنند؟
هنگامیکه جستجویی در یکی از موتورهای جستجو انجام شده و نتایج جستجو ارائه می شود، کاربران نتیجه کار بخش های متفاوت این موتورهای جستجو را می بینند. یک موتور جستجو از پیش پایگاه داده اش را آماده کرده و این گونه نیست که درست در همان لحظه جستجو تمام وب را بگردد. بسیاری از خود می پرسند که چگونه ممکن است گوگل در کمتر از یک ثانیه تمام سایت های وب را بگردد و میلیون ها صفحه را در نتایج جستجوی خود اراعه کند؟ گوگل و هیچ یک از موتورهای جستجو توانایی انجام این کار را ندارند. همه آنها در زمان پاسخ گویی به جستجوهای کاربران، تنها در پایگاه داده ای که در اختیار دارند به جستجو می پردازند و نه در وب!

نکات طراحی وب سایت در موبایل و دسکتاپ
امروزه همه می دانیم که تجربه بازدید از یک وبسایت در دسکتاپ بسیار متفاوت از نسخه موبایل آن است. جهت یابی ها در این پلتفرم ها با یکدیگر تفاوت دارد. در موبایل بجای ماوس از لمس انگشت استفاده می کنیم و انجام برخی از کارها بسیار دشوارتر است. به همین دلیل است که طراحی تجربه وب سایت جهت براوردن نیازهای کاربران موبایل بسیار حائز اهمیت میباشد. در ادامه سه جزء کلیدی در طراحی یک وب سایت را مطرح میکنیم که باید در نسخه موبایل و دسکتاپ از یکدیگر متمایز باشند.

اشتباهات بازاریابی محتوا در سئو
امروزه اغلب شرکتها سرمایهگذاریهای قابل توجهی از زمان و پول را بر روی بازاریابی محتوا انجام میدهند ولی از اشتباهات بازاریابی محتوا اطلاعی ندارند. "محتوا" شیءمحوری در هر استراتژی بازاریابی دیجیتالی موفق است. این اشتباهات میتوانند تاثیرات قابل توجهی بر روی موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشند.

انواع گوگل پنالتی و شناسایی آن ها
هر کدام از انواع گوگل پنالتی تاثیرات مختلفی بر روی وب سایت دارد. هنگای که وب سایتی قوانین گوگل را نقض کند یکی از دو نوع جریمه های گوگل پنالتی برایش رخ می دهد و بازدید از وب سایت به شدت کاهش می یابد.