نرم افزار مدیریت بانک دانش

سیستم مدیریت پایگاه دانش هوشمند

نرم افزار مدیریت بانک دانش، یک راهکار جامع جهت ایجاد انواع سیستم های مدیریت دانش برای کسب و کارها میباشد. برخی از انواع آنها شامل سیستم های پشتیبانی مشتریان، سیستم های دانش خبره جهت استفاده دپارتمان ها و تیم های سازمان، سیستم مدیریت اسناد برای کسب و کارهای ارائه دهنده چندین خدمت و راهکار، سیستم های مدیریت دیتابیس جهت ذخیره سازی و اشتراک گذاری انواع داده های مرتبط با محصولات و کسب و کار میباشد.

شرکت دانش بنیان گیتی افروز، با در نظر گرفتن قابلیت هایی همچون سفارشی سازی و عملکرد آسان، به پیاده سازی سریع و آسان پایگاه دانش کمک شایانی مینماید.
نرم افزار مدیریت بانک دانش
رضایت و موفقیت مشتریان

دسترسی مشتریان به بهترین راهکارها

مهم ترین مزیت نرم افزار مدیریت بانک دانش، جلب رضایت مشتریان و کمک به موفقیت هر چه بیشتر آنها، با ارائه بهترین راهکارهای موجود است. رضایت مشتریان، تمایل آنها را به خرید بیشتر نموده و تاثیر بسزایی در افزایش ارزش کسب و کارها و موفقیت آنها خواهد داشت.

علاوه بر این، با ایجاد مقالات، اسناد، راهنماها و قابل نمایش کردن برای کارکنان میتوانید راهکارهایی جهت چالش های کاری آنها ارائه دهید.

سیستم مدیریت بانک دانش، در صنایع و کسب وکارهای مختلف چه برای آموزش کارکنان جهت مدیریت موقعیت های مختلف یا آموزش مشتریان در مورد نحوه استفاده از محصولات، کاملا کاربردی خواهد بود.

با ارائه یک پرتال Self-serve، مشتری قادر به یافتن پاسخ سوالات و راه حل هایی برای چالش های خود خواهد بود. در نتیجه، میتوان کیفیت خدمات مشتریان را بهبود داده و در عین حال، هزینه های پشتیبانی را به طرز چشمگیری کاهش داد.

نرم افزار مدیریت بانک دانش، نیاز به ارتباط با مشتری برای هر موضوع تکراری و غیرضروری را از بین میبرد. با استفاده از یک سیستم بانک دانش، میتوان در زمان مورد نیاز برای پشتیبانی مشتریان صرفه جویی نمود.

۲۳ درصد مشتریان در زمان نیاز به یک محصول، ابزار یا خدمت جدید، راهنمای محصولات، محتواهای آموزشی و بهترین راهکارها را جستجو می نمایند. در این مرحله، نرم افزار مدیریت بانک دانش، چه برای محصولات پیچیده و چه محصولات ساده تر، بسیار موثر می باشد. این سیستم با پاسخگویی به سوالات، خریداران کنجکاو را به مشتریان قطعی تبدیل میکند.

با نرم افزار مدیریت بانک دانش، دیگر نیازی به تماس مشتریان یا انتظار طولانی آنها جهت حل یک مشکل نیست. کارکنان نیز برای یک دریافت پاسخ سوالات ساده خود، نیاز به ماه ها آموزش نخواهند داشت. تمامی راهکارها در پایگاه دانش و تنها با یک سرچ ساده در دسترس است.

امکانات و قابلیت ها

ماژول های نرم افزار مدیریت بانک دانش

آنالیز جستجوها

کسب اطلاعات ارزشمند از جستجوهای بازدیدکنندگان، موضوعات مورد نیاز آنها و خلاهای محتواهایی

بازخورد مقالات

امکان دریافت بازخورد و کامنت بازدیدکنندگان جهت شناسایی محتواهای مورد علاقه و بهبود مقالات غیرکاربردی

مرتب سازی بر اساس دسته بندی

سازماندهی آسان محتواها بر اساس دسته بندی ها، برچسب گذاری و تغییر ترتیب مقالات با قابلیت درگ و دراپ

پیوست مقالات

امکان افزودن فایل های مالتی مدیا شامل متن، ویدئو و صوت در مقالات

آپدیت های خودکار

اعمال قابلیت های جدید و رفع مشکلات امنیتی احتمالی تنها با یک کلیک و به صورت خودکار

چندزبانه

پشتیبانی از چندین زبان مختلف جهت پشتیبانی از مشتریان بین المللی

محدودسازی دسترسی ها

مدیریت سطح دسترسی مشتریان و کارکنان به محتواهای موجود

سازگار با انواع دستگاه ها

دسترسی مشتریان و کارکنان به نرم افزار مدیریت بانک دانش همزمان از موبایل، تبلت و لپ تاپ

گفتگوی زنده

امکان تعیین زمان حضور لایو کارشناسان جهت پاسخگویی به مشتریان به صورت لحظه ای

مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوای قدرتمند جهت ایجاد، بازبینی، برنامه ریزی و انتشار محتوا توسط نویسندگان، ویراستاران و مدیران

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

هوشمندسازی پاسخدهی ها، افزایش دقت و میزان مرتبط بودن محتواها و شناسایی خلاهای محتوایی

آخرین نوشته ها

رویدادها

همایش بین المللی بلاکچین کشاورزی

ما برایتان بهترین ها را رقم میزنیم
رویدادها

قدرت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

با فناوری AR و VR دنیا را متفاوت بنگریم و با استفاده از این فناوری…
asset-tokenization
رویدادها

توکنیزاسیون، راهی به سوی تجارت جهانی

با توسعه رو به رشد تجارت برون مرزی، استفاده از ارزهای دیجیتال توجه افراد بسیاری…

گواهی نامه ها