نرم افزار CRM آنلاین

مدیریت قوی یک پروژه ی موفق

online crm

شما به عنوان یک مدیر برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب می بایست به تمامی وظایف و نحوه ی برخورد کارکنانتان با مشتریان و پرسه ی کاری پروژه های جاری در شرکت نظارت داشته و نیز برای بهبود شرایط و پیشرفت در راستای اهداف شرکت، نقاط ضعف گروه در طی یک پروژه را یافته و با تحلیل داده ها تصمیمی تاثیرگذار برای برطرف نمودن آن ها اتخاذ نمایید.

نرم افزار CRM آنلاین گیتا، توسط شرکت دانش بنیان گیتی افروز طراحی و توسعه داده شده است این نرم افزار مدیریت ونظارت بر تمامی وظایف کارکنان، پروسه کاری پروژه های جاری را اتوماسیون، یکپارچه، تسهیل و تسریع مینماید.
online crm
نرم افزار CRM آنلاین گیتا

مدیریت موثر ارتباط با مشتریان

نرم افزار CRM آنلاین، سامانه ای مبتنی بر وب است که تعامل، پشتیبانی و مدیریت ارتباط با مشتریان را ممکن میسازد.این راهکارد کاربردی دسترسی مشتریان به داده های موجود در پایگاه دانش سازمان را ایجاد و امکان پیگیری شکایات و یا سوالات را برای مخاطبان مجموعه فراهم میکند.

سامانه CRM آنلاین گیتا با توانمندسازی مشتریان برای حل مشکلات خود به صورت آنلاین، نظارت بر نحوه برخورد کارکنان با آنها و اتوماسیون پروسه های پروژه های جاری به افزایش کارایی و سودمندی مجموعه ها و کسب و کارهای تجاری کمک می کند.

سیستم CRM گیتا به شما امکان می دهد با نمایش یا ارسال فهرست دقیق فعالیت های انجام شده برای پروژه، آنها را در جریان تمام مراحل پیشرفت پروژه قرار دهید. این سیستم علاوه بر جلب اعتماد و رضایت مشتریان، حفظ روابط طولانی مدت و ترغیب به خریدهای مجدد، به کارها سرعت و نظم می بخشد.

مدیریت قوی یک پروژه ی موفق، نیازمند صرف زمان و انرژی بالا برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب است. در صورت نداشتن سیستمی یکپارچه، این امر در زمان مدیریت چندین پروژه نیازمند صرف انرژی بیشتر و تداخل زمانی های خواهد بود. به کمک نرم افزار CRM آنلاین گیتا می توانید به صورت یکپارچه و منظم بر سیر انجام پروژه ها و همچنین میزان پیشرفت پروژه به صورت کامل نظارت داشته باشید.

مشتری راضی، مشتری وفادار خواهد بود. یکی از عوامل رضایت مشتریان، پیش از ارائه نتیجه ی نهایی اطلاع آنها از سیر انجام پروژه ها است. نرم افزار CRM آنلاین گیتا به شما این امکان را خواهد داد که با ارائه  یک نام کاربری و پسورد اختصاصی به مشتریانتان، آنها را از فهرست دقیق فعالیت های انجام شده و درحال انجام مطلع نموده و نیز یک پل ارتباطی زیر نظر مدیریت شرکت و مدیر پروژه در میان کارمندان و مشتریان برای انتقال داده های مورد نیاز پروژه و بایگانی داده های خام اولیه ایجاد نمایید.

نرم افزار ارتباط با مشتری آنلاین گیتا، با قابلیت شخصی سازی و و طراحی ماژولار میتواند به راحتی با نیازهای مشتریان منطبق و با سایز نرم افزار های مرتبط یکپارچه شود. این قابلیت علاوه بر تسهیل کاربری و افزایش عملکرد نرم افزار، به صرفه جویی در زمان توسعه و هزینه ها می انجامد.

امکانات و قابلیت ها

ماژول های نرم افزار CRM آنلاین

داشبورد مدیریتی

اطلاع از آخرین فعالیت ها و جداول پیشرفت پروژه های فعال

قراردادها

تنظیم متن قراردادها و ارسال به مشتری در کنار آرشیو و آنالیز قراردادهای فعلی

مدیریت مشتریان

بانک جامع اطلاعات مشتریان در جهت ارسال گزارشات مالی و پیشرفت پروژه های جاری

ماژول حسابداری

محاسبه ی هزینه های جاری شرکت در طی یک بازه زمانی همراه با ابزارهای پیشرفته حسابداری

پایگاه دانش

پایگاه داده ای کاملا کاربردی برای آموزش کارمندان و پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان

ابزارهای ارتباطی

ابزارهای اطلاعاتی مانند چت باکس ها شخصی، گروهی با قابلیت ترجمه هوشمند

آخرین نوشته ها

رویدادها

همایش بین المللی بلاکچین کشاورزی

ما برایتان بهترین ها را رقم میزنیم
رویدادها

قدرت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

با فناوری AR و VR دنیا را متفاوت بنگریم و با استفاده از این فناوری…
asset-tokenization
رویدادها

توکنیزاسیون، راهی به سوی تجارت جهانی

با توسعه رو به رشد تجارت برون مرزی، استفاده از ارزهای دیجیتال توجه افراد بسیاری…

گواهی نامه ها