Skip to main content

پیش از اینکه فبلت Note 5 به عرصه ی رقابت وارد شود تا سال پیش این Note 4 بود که در مرکز توجه طرفداران سامسونگ قرار داشت. با این وجود سامسونگ پرچمدار سابقش را فراموش نکرده است و ماه پیش اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو را برای نوت ۴ عرضه کرد. علاوه بر مزایای که اندروید مارشمالو با خود آورده است ( همچون بهینه سازی مصرف رم و باتری و مدیریت دسترسی نرم افزار ها) نوت ۴ با این آپدیت صاحب امتیازات دیگری هم شده است. بله منظور ما نسخه جدید رابط کاربری touch Wiz سامسونگ که بسیار الزامی بود و ویژگی نوشتن روی صفحه نمایش خاموش که پیش ازین منحصر به نوت ۵ بود.

اگر بخواهیم واضح و بی پرده حرف بزنیم این ویژگی همانطور که از نامش پیداست به شما این امکان را می دهد که بلافاصله بعد از درآوردن قلم استایلوس و بدون کمترین فوت وقت شروع به نوشتن روی صفحه نمایش خاموش نوت ۴ و نوت ۵ بکنید و سپس آن را پاک کرده و یا ذخیره کنید. بسیاری از دارندگان نوت ۴ این ویژگی را بسیار ارزشمند تلقی می کنند .

نحوه فعال کردن حالت نوشتن روی صفحه نمایش خاموش را در نوت ۴ و نوت ۵

معمولا به طور پیش فرض این قابلیت فعال می باشد اما در صورتیکه در گوشی نوت ۴ دارای اندروید مارشمالو شما این حالت غیر فعال بود می توانید با انجام مراحل زیر آن را به طور دستی فعال کنید.

در منوی تنظیمات روی تنظیمات S Pen کلیک کنید.

گزینه Screen Off memo (یادداشت روی صفحه خاموش) را یافته و تیک بزنید.

حالا میتوانید شروع به نوشتن روی صفحه نمایش خاموش گوشی کنید و با دکمه هایی که در بالا ظاهر می شوند ، پاک کنید ، حذف کنید و یا یادداشتتان را ذخیره کنید. این ویژگی شما را به یاد خاطره ای دلنشین از کودکی نمی اندازد؟

منبع : PhoneArena

Leave a Reply

مشاوره