استراتژی ساخت لینک و بهبود سئو

دنیای بازاریابی دیجیتال در طی دو سال اخیر نسبت به هر زمان دیگری تغییر کرده است که از دلایل اصلی آن میتوان به آپدیت های الگوریتم هایی همچون گوگل پاندا و گوگل پنگوئن اشاره کرد. هر دوی این الگوریتم ها بهترین شیوه و روش های بازاریابی آنلاین از جمله چگونگی ساخت وب سایت ها و نحوه ایجاد لینک ها را تغییر داده اند.

انتخاب نام دامنه مناسب

انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایتتان امری ضروری جهت موفقیت است. اگر نام دامنه اشتباه یا نامناسبی را انتخاب کنید، صدمه زیادی به برند و رتبه بندی نتایج جستجو وب سایتتان وارد میکنید. به این دلیل است که انتخاب نام دامنه مناسب از در مرحله آغاز کار طراحی وب سایت بسیار حائز اعمیت است. البته انتخاب دامنه مناسب کار چندان آسانی نیست. ملاحظات و نکات زیادی باید در نظر گرفته شود و حتی امکان دارد نام دامنه انتخابی شما قبلا توسط فردی دیگر ثبت شده باشد.

مقابله با کلیک های نامعتبر در گوگل ادوردز

سالانه کلیک های نامعتبر بهای سنگینی را برای بازاریابان با درآمد و فرصت های از دست رفته در پی دارد. اگر از سرویس گوگل ادوردز استفاده میکنید ضروری است که این تخریب احتمالی منابع بازارابی تان را مورد توجه قرار دهید.
گوگل کلیک‌های نامعتبر را به عنوان" هرگونه کلیکی که به شکل مصنوعی هزینه های تبلیغ کننده یا درآمد ناشر افزایش میدهد" در نظر میگیرد. تیم کیفیت تبلیغات گوگل بر ترافیک شبکه تبلیغاتی نظارت می‌کند تا مانع از این شود که تبلیغ کنندگان برای ترافیک نامعتبرهزینه پرداخت کنند. 

طراحی مجدد وب سایت: سوالاتی که باید قبل از شروع بپرسید

با رشد کسب و کار، وب سایت و حضور آنلاین کسب و کار نیز باید همراه با آن تکامل یابد. گرایشات در طول زمان تغییر میکننند و برای اینکه کسب و کارتان همراه با این تغییرات پیش برود، طراحی وب سایت شما مستلزم به روزرسانی‌های منظم برای حفظ این مدرنیته است.
بااین‌حال، در اغلب موارد طراحی مجدد وبسایت مورد نیاز است. طراحی شما ممکن است به روز نبوده و عملکرد ضعیفی داشته باشد و یا بازدیدکنندگان شما را به مرحله تبدیل به مشتری نرساند.

کدام سیستم مدیریت محتوا بهتر است؟

ساخت یک وب سایت، وبلاگ یا برنامه وب با یک سیستم مدیریت محتوا می تواند مزایای زیادی داشته باشد: می توانید محتوای وبسایتتان را دیده و زمان به روزرسانی آن را کنترل کنید. کارهای اجرایی اصلی معمولا نیازی به تجربه برنامه نویسی ندارند. با این حال، هنگام سفارشی سازی و گسترش یک وبسایت طراحی شده با CMS تخصص توسعه دهنده می تواند یک وبسایت ابتدایی را به وبسایتی کاملا قدرتمند و منحصر به فرد تبدیل کند.
سیستم های مدیریت محتوای بسیاری برای انتخاب وجود دارد که همه آنها یک وجه اشتراک دارند: آنها طراحی شده اند که هنگام اجرای مناسبی باشند.CMS های مختلفی وجود دارد، مانند  Wixو  Squarespaceتا گزینه های قابل سفارشی سازی با قدرت درونی بیشتر مانند وردپرس و دروپال. کدام سیستم مدیریت محتوا برای شما مناسب است؟

دامنه “Domain” چیست؟

دامین یا دامنه “Domain” نامی است که وب سایت از طریق آن قابل دستیابی خواهد بود. هر دامنه از دو بخش یعنی نام و پسوند تشکیل شده است. نام دامنه بخشی است که گویای نام برند یا فعالیت شما بوده و آن را به دلخواه خود انتخاب می نمایید. انتخاب نام پرمعنا برای سایت یکی از مهمترین معیارهای یک وب سایت خوب است. در واقع نام دامنه همان نام سایت است و پسوند دامنه شما بیانگر نوع سایت شما خواهد بود. بخش های مختلف دامنه با نقطه (دات) از هم جدا شده‌اند. قسمت اول دامنه شامل ماهیت آدرس یعنی "www"، قسمت دوم شامل نام دامنه،  قسمت سوم شامل پسوند موضوعی یا جی تی ال دی (Generic) و قسمت آخر شامل پسوند کشوری یا محلی یا سی تی ال دی (Country) است.

موتورهای جستجو چگونه کار میکنند؟

هنگامیکه جستجویی در یکی از موتورهای جستجو انجام شده و نتایج جستجو ارائه می شود، کاربران نتیجه کار بخش های متفاوت این موتورهای جستجو را می بینند. یک موتور جستجو از پیش پایگاه داده اش را آماده کرده و این گونه نیست که درست در همان لحظه جستجو تمام وب را بگردد. بسیاری از خود می پرسند که چگونه ممکن است گوگل در کمتر از یک ثانیه تمام سایت های وب را بگردد و میلیون ها صفحه را در نتایج جستجوی خود اراعه کند؟ گوگل و هیچ  یک از موتورهای جستجو توانایی انجام این کار را ندارند. همه آنها در زمان پاسخ گویی به جستجوهای کاربران، تنها در پایگاه داده ای که در اختیار دارند به جستجو می پردازند و نه در وب!

اشتباهات بازاریابی محتوا در سئو

امروزه اغلب شرکت‌ها سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی از زمان و پول را بر روی بازاریابی محتوا انجام میدهند ولی از اشتباهات بازاریابی محتوا اطلاعی ندارند.  "محتوا" شیء‌محوری در هر استراتژی بازاریابی دیجیتالی موفق است.  این اشتباهات می‌توانند تاثیرات قابل توجهی بر روی موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشند.

انواع گوگل پنالتی و شناسایی آن ها

هر کدام از انواع گوگل پنالتی تاثیرات مختلفی بر روی وب سایت دارد. هنگای که وب سایتی قوانین گوگل را نقض کند یکی از دو نوع جریمه های گوگل پنالتی برایش رخ می دهد و بازدید از وب سایت به شدت کاهش می یابد.

گوگل پنالتی چیست و چگونه میتوان آن را رفع کرد؟

گوگل پنالتی تاثیر منفی بر روی رتبه بندی های جستجوی وب سایت بر اساس آپدیت های الگوریتم های جستجوی گوگل است. گوگل سایت ها را به دلیل انجام فعالیت هایی که مغایر با دستورالعمل های وب مسترها است، جریمه و یا به عبارتی پنالتی میکند. در واقع گوگل پنالتی حذف سایت از نمایش در نتایج جستجوی گوگل است. سایت هایی که محتوای بی ارزش یا اسپم تولید کنند مغیر با استانداردهای گوگل عمل کرده و پنالایز میشوند.

Pages