طراحی لوگوی بازاریابی

طراحی لوگوی بازاریابی

طراحی لوگوی بازاریابی

اگر در زمینه بازاریابی فعالیت میکنید، یک لوگوی منحصربه فرد میتواند از مهمترین بخش های موفقیت کسب و کارتان و یکی از بهترین روش های ارتباط با مشتری باشند.

  • رعایت اصول برندینگ در لوگو
  • طراحی توسط 8 گرافیست برتر
  • ضمانت بازگشت وجه

طراحی لوگوی بازاریابی


اگر در زمینه بازاریابی فعالیت میکنید، یک لوگوی منحصربه فرد میتواند از مهمترین بخش های موفقیت کسب و کارتان و یکی از بهترین روش های ارتباط با مشتری باشند. لوگوها به عنوان نماینده های گرافیکی شرکت ها، قابل رویت ترین تجلی یک شرکت درون بازار هدف هستند. اگر یک لوگو مدرن داشته باشید که به خوبی در راستای اهداف بازاریابیتان باشد، شما را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار خواهد داد. بنابراین طراحی یک لوگوی خوب بخش ضروری از استراتژی بازارایابی هرشرکتی است.

نکات طراحی لوگوی بازاریابی

  • مقیاس پذیری یکی از عوامل مهم در طراحی لوگوهای بازاریابی میباشد. مطمعن شوید که جزئیات لوگو هنگام استفاده در ابزارهایی با سایزهای متفاوت مانند کارت ویزیت یا بیلبردهای تبلیغاتی از بین نخواهد رفت.
  • رنگهای لوگو را با توجه به ماهیت بازاریابی دیجیتال خود انتخاب کنید. رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی نشاندهنده جسارت، شور و هیجان هستند. در حالیکه خاکستری حاکی از امنیت، اعتماد و احترام است. با انتخاب رنگ مناسب حسی را که میخواهید مخاطب نسبت به شما داشته باشد، ایجاد کنید.
  • لوگوی شما باید برای مشتریان بالقوه قابل درک باشد. باتوجه به مخاطبان خود طراحی کنید. هرمخاطب با گروه سنی و علایق متفاوت انتظارات خاصی دارد. با توجه به مخاطبانتان و خدماتی که ارائه میدهد از ایکون ها و افکت های خاص استفاده کنید.
  • افراد بر اساس فونت ها و تایپوگرافی به کاررفته در طرح لوگو، فرضیات ناخودآگاه در مورد شما شکل میدهند. درنتیجه با استفاده از یک فونت عالی و متناسب با اهداف بازاریابی میتوانید در ذهن مخاطب متمایز از رقبا باشید.

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو