طراحی کاراکتر

طراحی کاراکتر
طراحی کاراکتر

طراحی کاراکتر سفارشی

ارتباط با ما

ذهن انسان هنگام تماشا همواره در جستجوی چهره ها می باشد. بنابراین اگر از کاراکترهای جذاب استفاده کنید، می توانید به راحتی توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

جان بخشی به برندها و کسب و کارها از طریق طراحی کاراکتر موجب ماندگاری در ذهن می شود.

طراحان گرافیک ما تلفیقی از هنر و تکنیک های به روز را برای طراحی کاراکتر سفارشی استفاده می کنند.

تیم ما کاراکتر مدنظر شما را طراحی نموده و در صورت نیاز آن را به انیمیشن تبدیل می کنند.

فرایند طراحی کاراکتر:

  1. طراحی چند نمونه ی اولیه از کاراکتر بر مبنای اطلاعاتی که به ما می دهید
  2. طراحی نسخه نهایی پس از تایید کاراکتر دلخواهتان
  3. اعمال اصلاحات تا زمان جلب رضایت کامل شما
  4. تحویل نسخه نهایی کاراکتر در فرمت های مختلف

اطلاعاتی که ما را در بهبود فرایند طراحی کاراکتر کمک میکند:

  • توضیحات مختصر در مورد ویژگی های کاراکتر دلخواهتان
  • اندکی درباره کسب و کار و مخاطبانتان
  • رنگ های مد نظر شما
  • نمونه هایی از کاراکترهایی که می پسندید

اگر میخواهید ایده های خود را به صورت کاراکترهای جذاب درآورید، با ما تماس بگیرید.

طراحی کاراکتر سفارشی
طراحی کاراکتر
خلق کاراکتر سفارشی
طراحی کاراکتر
طراحی و خلق کاراکتر سفارشی
طراحی کاراکتر

مزایای لوگوهای تصویری
طراحی لوگوی تصویری با ظاهر کارتونی، رنگارنگ و مفرح آن روشی بسیار خوب برای خلق شخصیت سخنگوی برندتان است. این نوع لوگو، کاراکتری مصور است که معرف شرکت شما میباشد.

لوگوهای تصویری را می توان سفیران تجاری در نظر گرفت. Mr. Peanut نمونه مشهور این نوع می باشد. این لوگو برای شرکت هایی که میخواهند یک فضای سالم از طریق جلب توجه خانواده ها و کودکان ایجاد نمایند، بسیار عالی است.

چه زمانی از لوگوهای تصویری و نمادی استفاده کنیم؟

  • زمانی یک لوگوی تصویری ثمربخش خواهد بود که یک برند تثبیت شده داشته باشید ولی این یک قانون مطلق نیست. با استفاده از این لوگو میتوانید آنچه را که شرکتتان انجام میدهد به صورت گرافیکی نشان دهید. همچنین این لوگوها اساس یا ایده موردنظرتان را به طور موثری انتقال میدهند.
  • لوگوهای تصویری و انتزاعی برای تجارت های جهانی به خوبی کارساز و مفید است به ویژه اگر نام تجاری قابل ترجمه کردن نباشد.
  • در صورتی که تغییراتی را در مدل تجاریتان در آینده پیش بینی میکنید، لوگوی تصویری گزینه خوبی برایتان نخواهد بود. برای مثال ممکن است کارتان را با فروش پیتزا آغاز کرده و در لوگویتان از تصویر یک پیتزا استفاده کنید. ولی اگر در آینده غذاهای دیگر مانند ساندویچ یا برگر یا نیز اضافه کنید چه خواهید کرد؟
  • لوگوهای انتزاعی این اجازه را به شما میدهند که یک تصویر کاملا منحصر به فرد برای تجارتتان خلق کنید، ولی انجام این کار باید به طراحان حرفه ای واگذار گردد. افرادی که میدانند چگونه رنگ، شکل و ساختار را برای خلق معنی ترکیب کنند.
  • اگر میخواهید توجه خانواده ها یا کودکان را به سمت خودتان جلب کنید، کاراکتر انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. مزیت اصلی آنها این است که میتواند مشوق تعامل با مشتری باشد. بنابراین یک ابزار عالی برای بازاریابی و رسانه های اجتماعی همراه با رویدادهای بازاریابی جهان واقعی است.
  • به یاد داشته باشید که یک کاراکتر تنها بخشی از یک لوگو یا برند موفق است و امکان دارد که نتوانید آن را در تمام ابزارهای بازاریابی خود استفاده نمایید. برای مثال یک تصویر پر جزئیات شاید بر روی کارت های تجاری به خوبی چاپ نشود