Skip to main content

چندی پیش شنیده بودیم که سونی در حال ساخت فبلتی ۵٫۵ اینچی با اسم رمز Lavender میباشد ، حالا به استناد عکسی که از دفترچه راهنمای این محصول لو رفته است به اطلاعتان می رسانیم که نام تجاری  این فبلت ، Xperia C5 Ultra با دومدل E5553 و E5506 نسخه ی بعدی از سری Xperia C خواهد بود که همانند دو نسل پیشین خود یعنی Xperia C4 و C3 در سلفی گرفتن میتواند دارای تبحر باشد.

چند ماه پیش تصاویری از صفحه نمایش و پنل لمسی روبروی این گوشی لو رفته بود که نشانگر بدون حاشیه بودن گوشی ( حداقل از طرف چپ و راست) بود و هم اکنون با توجه به تصویری که در دفترچه راهنمای گوشی است (در پایین) میتوانیم درستی این مطلب را تایید کنیم.

مشخصاتی که درون دفترچه راهنما ذکر شده خبر از وجود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت ، حافظه ی رم ۲ گیگابایتی ، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به همراه جایگاه مموری کارت microSD و جایگاهی برای سیم کارت نانو را بر روی گوشی میدهد. در جلوی گوشی هم شاهد فلش LED برای دوربین سلفی خواهیم بود.

این نخسین بار است که مدل های Sony E5506 و E5553 به چشممان میخورد . در شایعات قبلی Lavender شاهد مدل های E5503 و E5563 بودیم. همچنین طبق مشخصات شایع شده ، رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰p میباشد که از Xperia C4 بیشتر است ؛ بعلاوه ی این که Xperia C5 Ultra دارای پردازنده ی هشت هسته ای ۶۴ بیت کمپانی چینی مدیاتک با مدل چیپست MediaTek 6752 و با پشتیبانی از LTE میباشد.

به دور از اعداد و ارقام ، نکته ی اصلی درباره ی Xperia C5 Ultra تقریبا بدون حاشیه بودن صفحه نمایش آن خواهد بود. در بخش پایین تصاویری که از دفترچه راهنمای کاربر در سایت XperiaBlog (این بلاگ خبری ارتباط تنگاتنگی با بخش موبایل سونی دارد) لو رفته است را برایتان آورده ایم. آیا چیزی را که میبینید میپسندید؟

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_1

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_3-640x537

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_2

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_5-640x676

منبع : XperaBlog

Leave a Reply