Skip to main content

لب تاب ایسر

معرفی باریک ترین لپ تاپ ایسر با برند Swift

ایسر در نمایشگاه IFA 2016 سری جدید لپ تاپ های باریک را با برند Swift و مجهز به پردازنده های Kaby Lake اینتل معرفی کرد.

Kaby Lake نسل جدید از پردازنده های اینتل برروی لپ تاپ های باریک و سبک، دستگاه های تبدیل شونده، تبلت ها و مینی کامپیوترها تمرکز دارد. امروز ایسر تعدادی محصول جدید را معرفی کرد که دارای پردازنده Kaby Lake هستند. در میان محصولات معرفی شده، سری جدیدی از لپ تاپ های باریک با نام Swift وجود دارند که درچهار مدل Swift 5،Swift 3، Swift 1 وSwift 7 معرفی شده اند. بزرگتر بودن عدد این مدل ها به معنی بالاتر بودن رده ی آن ها می باشد.

لب تاب ایسر

Swift 7 پرچمدار این سری، دارای ضخامت ۱ سانتی متر(ضخامت دقیق ۹٫۹۸ میلی متر) و وزن ۱٫۱ کیلوگرم می باشد. همچنین دارای صفحه نمایش۱۹۲۰×۱۰۸۰ IPS با ابعاد ۱۳٫۳ اینچ و رزولوشن Full HD با بدنه تمام آلومینیومی است. به گزارش ایسر، عمر باتری این مدل با پردازنده Core i5-7300U تا ۹ ساعت میرسد. حافظه ی داخلی دستگاه SSD بوده و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت دارد.این مدل ۸ گیگابایت حافظه دارد(اشاره ای به LPDDR3 یا DDR4 بودن نشده است) اتصال این دستگاه از طریق استاندارد وایرلس  ۲T2R 802.11ac با  MU-MIMO تامین می شود. این مدل از لپ تاپ ایسر دارای دو پورت USB 3.1 نوع C است که البته ایسر مشخص نکرده که از نسل ۱ استفاده کرده است یا نسل ۲! لپ تاپ ایسر Swift 7 از ماه اکتبر با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

لب تاب ایسر

لپ تاپ ایسر Swift 5 با هدف رقابت با لپ تاپ XPS ۱۳ معرفی شده است. ایسر ادعا می کند که توانسته یک پنل ۱۴ اینچی را در یک فریم ۱۳٫۳ اینچی با فریم های باریک جا دهد.  ضخامت این لپ تاپ ۱۴٫۵۸ میلی متر(ضخیم تر از Swift 7) و وزن آن ۱٫۳۶ کیلوگرم(سنگین تر از Swift 7) می باشد. ایسر باتری بزرگتری را برای این مدل درنظر گرفته است و مدعی است که ۱۳ ساعت شارزدهی خواهد داشت. این مدل از لپ تاپ ایسر یعنی Swift 5 نیز مانند Swift 7 دارای نسل هفتم پردازنده های اینتل خواهد بود. حافظه رم ۸گیگابایتی، حافظه داخلی  SSD PCIe یا SATA (بسته به منطقه یا فروشنده) با ظرفیت ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت، یک پورت USB 3.1 نوع C و آپشنی برای حسگر اثرانگشت و نمایشگر لمسی از دیگر مشخصات این مدل می باشد. این لپ تاپ از ماه نوامبر و با قیمت ۷۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

لب تاب ایسر

لپ تاپ ایسر Swift 3 دارای ضخامت ۱۷٫۹۵ میلی متر و وزن ۱٫۵ کیلوگرم است. نمایشگر ۱۴اینچی(صفحه نمایش ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p IPS)، پردازنده های  Skylake/Kaby Lake ، حافظه ی داخلی ۵۱۲گیگابایتی و رم ۸گیگابایتی و استاندارد وایرلس ۲T2R 802.11ac با MU-MIMO است. ویژگی کلیدی این مدل ،آپشن نور پس زمینه کیبورد و صفحه ی لمسی بزرگتر می باشد. قیمت این لپ تاپ ۴۹۹ دلار است و از ماه اکتبر دردسترس خواهد بود.

لب تاب ایسر

و درنهایت Swift 1 که ارزان ترین محصول از سری جدید لپ تاپ های ایسر است. این لپ تاپ از پردازنده Pentium/Celeron و حافظه داخلی eMMC با ظرفیت ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت بهره می برد و نمایشگر ۱۴ اینچی(صفحه نمایش ۷۲۰p) دارد. طراحی لپ تاپ با بدنه ی پلاستکی شبیه به فلز صیقلی، حس یک محصول رده بالا را القا می کند. اما ایده ی معرفی این لپ تاپ، فراهم کردن لپ تاپی ارزان قیمت برای دانش آموزان و دانشجویان  با وزن سبک ۱٫۶ کیلوگرم و طول عمر باتری بالا(۱۲ ساعت) است. این لپ تاپ از ماه نوامبر و با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

Leave a Reply