Skip to main content
مقالات

شش دلیل تبدیل بروشورهای هتل به اپلیکیشن موبایل

By دسامبر 7, 2020مارس 10th, 2021No Comments

بر اساس اخرین تحقیقی که مرکز فناوری بازاریابی و انجمن بین المللی ارائه دهندگان اطلاعات بازدیدکنندگان انجام داده است هشت نفر از هر ده گردشگر در مقصد خود از بروشورهای مختلف استفاده میکنند. همچنین برنامه سفر 95% از بازدید کنندگان نیز تحت تاثیر اطلاعات حاصل از بروشورها است. نکات مهم دیگر این تحقیق شامل موارد زیر میباشد:

– 83% از بازدیدکنندگان جاذبه های برجسته در یک بروشور را در برنامه گردشی خود قرار میدهند.
– 65% از بازدیدکنندگان پس از مطالعه یک بروشور تصمیم به خرید بلیط میگیرند.
– 86% از کارمندان متصدی هتل استفاده دائم مهمانان از بروشوها را گزارش داده اند.
این فرصتی باورنکردنی برای تعامل با مهمانان و ترغیب انها برای صرف هزینه بیشتر در طول اقامتشان است. ولی با وجود این همه مزایا مطالعه صحیح و دقیق همه مطالب یک بروشور مستلزم زمان زیادی است. تصور کنید که تمام این کارایی و سودمندی به جای بروشور در یک اپلیکیشن تلفن همراه گنجانده شود.

تبدیل بروشور هتل به اپلیکیشن موبایل

چرا برنامه های کاربردی تلفن همراه مکمل عالی برای بروشورهای چاپ شده است؟

1) اپلیکیشن های موبایل کاربر پسند هستند، تجربه ای واحد و پکپارچه ارائه داده و به راحت قابل ذخیره میباشند. این برنامه های کاربردی برای ارائه تجربه بهتر کاربر، قابلیت استفاده آسان و بدون هرنوع دشواری یا مشکل برای کاربران طراحی شده اند. از طرفی بروشورها جاگیر بوده و حمل انها دشوار است. ولی اپلیکیشن های موبایل تنها مستلزم یک نصب ساده بر روی تلفن همراه بوده و هیچ فضای اضافی را به جز حافظه تلفن همراه هوشمند یا تبلت اشغال نمیکنند.

2) خرید در اپلیکیشن موبایل هتل آسانتر است. بنابر تحقیقی که در بخش آغازی مقاله مطرح شد، 65% از بازدیدکنندگان پس از مطالعه بروشور تصمیم به خرید بلیط میگیرند. ولی چرا فقط 65% ؟ چونکه مطالعه بروشور و خرید بلیط دو مقوله کاملا مجزا هستند. برای خرید بلیط فرد باید زمانی را به جستجو در گوگل، تماس و یا بازدید از وب سایت اختصاص دهد. درمقابل، با استفاده ازاپلیکیشن موبایل هتل میتوانید به راحتی پس از ارائه پیشنهاد فرم سفارش ساده ای را برای مشتری قرار دهید.

3) محتوای برنامه کاربردی تلفن همراه به راحتی قابل تغییر است. شرایطی را درنظر بگیرید که هتل شما قصد ارائه پیشنهادهای موقت را دارد و یا اینکه بخشی از اطلاعات بروشورها به دلیل قدیمی شدن یا جذاب نبودن نیاز به اصلاح یا تغییر داشته باشد. چه کاری باید انجام دهید؟ بدون شک اینکار مستلزم طراحی و چاپ دوباره تمام بروشورها و صرف هزینه بیهوده فراوان است. در اپلیکیشن موبایل هتل به راحتی میتوانید محتوای مورد نیاز را بدون صرف هزینه افزوده یا حذف نمایید. همچنین میتوانید با توجه به بازخوردهای مهمانان تغییرات لازم در خدمات و پیشنهادهای ارائه شده را انجام دهید.

4) اپلیکیشن موبایل هتل کمک از راه دور را برای مهمانان ارائه میدهند. در طول فرایند خرید احتمال دارد مهمانان پرسش های متعددی درباره پیشنهادهای ارائه شده و نیاز به اطمینان خاطر از برخی مسائل داشته باشند. اپلیکیشن های تلفن همراه دستیابی آسان مهمانان به فرد مناسب را از طریق گفتگوی زنده مقدور میکند. بنابراین مهمانان میتوانند آنچه را که در ذهن دارند مستقیما سوال کنند. همچنین میتوانید توجه مهمانان را به پیشنهادهای خاص خود متمرکز نمایید. کارکنان آموزش دیده نیز میتوانند مهمانان را به سمت خرید بیشتر سوق دهند. این اپلیکیشن ها دارای نقشه بوده و مسیریابی برای مهمانان بسیار آسان خواهد بود.

5) اقدامات کاربر به راحتی قابل ردیابی است. هنگامیکه مهمانان از بروشورهای کاغذی استفاده میکنند، بررسی رفتارهای آنها ممکن نیست. درحالیکه در یک اپلیکیشن موبایل هتل میتوانید ببینید که کدام یک از خدمات بیشترین توجه را به خود جلب کرده و کدام خدمات بهترین عملکرد را داشته اند. بنابراین باتوجه به این اگاهی ها مسیر پیشرفت برای هتلتان هموارتر خواهد بود.

6) اپلیکیشن های تلفن همراه دوستدار محیط زیست هستند. علاوه بر ارائه بهترین خدمات برای مهمانان خود، برای محیط زیست خود نیز سودمند باشید. با توقف چاپ بروشورهای کاغذی آسیب کمتری به محیط زیست وارد خواهد شد.

Leave a Reply