Skip to main content
مقالات

4 روش بهبود تجربه مهمانان با استفاده از نرم افزار موبایل هتل

By دسامبر 10, 2020مارس 10th, 2021No Comments

در به حداکثررسانی مزایای استفاده از نرم افزار موبایل هتل دو متغیر وجود دارد. متغیر نخست خود  هتل و بدون شک مورد دوم مهمانان هستند. اگر این مهمانان از آنچه که یک نرم افزار موبایل هتل میتواند برایشان به ارمغان بیاورد آگاه نباشند، از نرم افزار استفاده نکرده و متعاقبا نتایج مطلوب مورد نظر هتل نیز حاصل نخواهد شد.
بنابراین دلیل اگاهی شما از مزایای نرم افزار موبایل هتل بسیار واضح است. اگر با نکات منحصربه فرد نرم افزار خود آشنا شوید، مهمانان بیشتری را برای استفاده از آن متقاعد خواهید کرد! به همین شکل هنگامیکه مهمانان از نرم افزار شما استفاده کردند، شما نیز میتوانید از مزایای آن بهره مند گردید. پاسخ شما به پرسش مهمانان در مورد دلیل دانلود و نصب نرم افزار چه خواهد بود؟ پاسخ اصلی به این پرسش بهبود تجربه مهمانان است که به روش های متعدد انجام میگیرد و عمده ترین آنها عبارت است از:

1) مهمانان مجبور به انتظارهای طولانی مدت در رسیپشن نخواهند بود.

میتوان گفت که این مورد مهمترین مساله مورد توجه و حائز اهمیت برای مهمانان است. هیچکس زمانی برای اتلاف ندارد. هتل شما چطور؟! بدون شک نه. با بهره مندی از مزیت های تکنولوژی نیازی نیست که مهمانان به رسیپشن مراجعه کنند. این مساله هنگام ارائه خدماتی هم چون رزرو میز در رستوران و … نیز صدق میکند. تنها با چند کلیک ساده در نرم افزار هتل تمام این کارها بدون انتظار و اتلاف وقت انجام میگیرد.

2) نیازی به رفت و آمدهای مکرر مهمانان وجود نخواهد داشت.

این مزیت به طور مستقیم مرتبط با مورد قبلی است. مراجعه های پی در پی به رسیپشن یا سایر بخش های هتل برای بسیاری از مهمانان خسته کننده و وقت گیر است. این موضوع میتواند مانعی در استفاده مهمانان از سفارشات هتل گردد. با به کاربری نرم افزار موبایل هتل خود تمام این موانع را حذف کرده و مسیری ساده و هموار برای سفارشات و ارائه خدمات خود خواهید داشت.

3) اطلاعات مربوط به هتل در دستان مهمانان خواهد بود.

با نرم افزار موبایل منحصربه هتل شما، مهمانان میتوانند در هر مکان و در هر زمانی بدون انجام جستجو به اطلاعات در مورد خدمات و فعالیت های هتل دسترسی داشته باشند. در صورتیکه نیاز به اطلاعات بیشتر وجود داشته باشند، امکان تماس با شما برای مهمانان از طریق گفتگوی زنده و رفع مشکلات وجود دارد.

4) مهمانان در خارج از هتل نیز میتوانند با شما در ارتباط باشند.

آشکار است که مهمانان به قصد بازدید از هتل در هتل اقامت نمیکنند! هدف اصلی مهمانان گردش، جلسات کسب و کاری، ملاقات دوستان و … است. نرم افزار موبایل هتل این امکان را برای مهمانان فراهم میکند که از هر مکان و در هر زمانی با هتل تماس برقرار کنند.

Leave a Reply